czwartek, 2 stycznia 2014

Rozdział 4

- Cholera Nathalie upieprzyłem się truskawkami. Nie myśl sobie, że zamierzam Cie zgwałcić albo coś. No sama zobacz jak to wygląda ! - pokazał mi koszulkę.
- Ja to może zapiorę.. - wyrwałam biały materiał z jego ręki i zniknęłam w łazience. Ze stoickim spokojem usuwałam plamy z jego koszulki do czasu, aż w lustrze zobaczyłam go zaraz za sobą. Jego ręka powoli spoczęła na moim biodrze.
- Dziękuję Nath..
- Nie ma za co.. - kciukiem leniwie kreślił kółeczka na moim ciele - Gotowe. - odwróciłam się i stanęłam z nim twarzą w twarz. Jego oczy spokojnie spoczywały na moich.
- Lubię sposób w jaki na mnie patrzysz. Lubię to jak na mnie reagujesz. Jak bardzo Cie onieśmielam. I muszę powiedzieć Ci, że nie chcę od Ciebie przyjaźni. Chcę czegoś więcej, a ty mi to dasz. Dzisiaj wieczorem pójdziemy na bankiet.
- Ja nie
- Nathalie, chcesz oblać trzy przedmioty  ?
- Nie.
- Więc lepiej rób co mówię.
- Dlaczego mnie szantażujesz ?
- Bo inaczej będziesz bała się opinii ludzi pomimo tego, że chcesz czegoś więcej. Zadzwonię do Ciebie później. Załóż coś ładnego. I przestań się mnie bać. - uśmiechnął się i wyszedł, a ja osłupiała stałam tam jeszcze jakieś 30 minut.


*** Oczami Liama ***

Pierwszy raz czułem w sobie coś takiego. Dziwne uczucie, które kazało mi ją mieć. Pierwszy raz w życiu myślałem o studentce w taki sposób. Wiem o tym, że niektóre z nich ślinią się na mój widok i chciałyby ze mną być, ale Nathalie jest inna. Jedyne co ją obchodzi to studia i wykształcenie. Nie myśli o imprezach i innym gównie. Myśli o tym co jest dla niej najważniejsze. Przyjechałem na uczelnię i zostałem powitany przez uśmiechy kilku moich uczennic. Pomachałem im i udałem się na lekcję. Nie mogę doczekać się wieczoru i spotkania z Nath.

*** Oczami Nathalie ***

Byłam zbyt roztrzęsiona, żeby iść na zajęcia. Jak odpuszczę sobie jeden dzień to przecież nic się nie stanie. Poszłam pod prysznic, żeby zmyć z siebie to głupie uczucie, ale nie bardzo mi to pomogło. Przeglądałam swoją szafę w poszukiwaniu " czegoś ładnego " aż w końcu trafiłam na http://img.szafa.pl/ubrania/1/016857437/big_1387934863/rozkloszowana-szpilki-black.jpg . Chyba będzie odpowiednia. Zakręciłam delikatnie włosy i podkreśliłam oko czarną kredką. Boże co ja robię ? Profesor Payne.. Znaczy Liam.. podoba mi się. Ma całkiem podobny do mnie charakter i jest bardzo przystojny, ale mimo wszystko jest moim wykładowcą. Na zegarku była już 15 czyli czas kiedy powinnam wrócić z zajęć. Poczułam wibracje telefonu w tylnej kieszeni moich jeansów.
- Słucham ?
- Nathalie uciekanie z zajęć nie pomoże Ci.
- Liam ?
- Tak. Dlaczego Cie dzisiaj nie było ?
- Nie wiem..
- Nathalie próbujesz mnie unikać ?
- Nie!
- Nie takim tonem. Będę po Ciebie za godzinę. Bądź gotowa i zejdź na dół.
- Dobrze.
-Do zobaczenia. - zakończył połączenie zanim mu odpowiedziałam. Dlaczego jest na mnie zły ?
- Nathalie ! - Stacy wparowała jak strzała do pokoju.
- Co tam Stac ?
- Podobno dzisiaj na uczelni Payne wpadł w szał jak nie było Cie na zajęciach ! Krążą już dziwne plotki o Was ! Powiedz mi o co z tym wszystkim chodzi ! Muszę wiedzieć !  - coś osunęło mi się w żołądku. Nie ! Nie chcę plotek ! Co będzie jak rodzice się dowiedzą ?! - Nath..
- Muszę iść Stacy. - wyszłam z akademika i następne 30 minut spędziłam na ławce za budynkiem.
- Tu jesteś.. - Liam podszedł do mnie powoli.
- A Ciebie nie powinno tutaj być. - jego twarz zalała fala złości.

48 komentarzy:

  1. Pierwsza :D świetny ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bedzie sie dzialo..oj bedzie..;***
    Kocham.. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny !!! *.* codziennie czekam ma rozdział tu i wchodzę co 1h :* by sprawdzić czy jest nn !! Jej pisz dalej to jest genialne!! Chce czegoś wiecej :o dawaj szybko next!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jezuuu to jest boskie *-* czekam na nn kocham to i wgl twoje opowiadania Silence było boskie tak jak Black i jeszcze Fighter Aww...*.* <33 kocham cie pisz szybko nexta nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  5. O jprdl *. *
    To jest zarąbiste
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW nareszcie zaczyna sie dziać czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ekstra rozdzial , pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. awghlsjji... Ja nie mogę, no jak widzę że pojawił się nowy rozdział to ciesze się jak głupi kretyn xD
    Uwielbiam takiego Liama, nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuuu ale będzie się działo haha xd czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super <3 czekam na następny *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskiii <3 Pisz szybko nowy *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz dalej. Byle szybko. Nie każ mi tyle czekac :3

    OdpowiedzUsuń
  13. :3 :3 chyba Liam zaczne się coraz częściej kręcić wokół Nathalie. <3 nie mogę się doczekać jej reakcji i wgl/ <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Omom...weny! Rozdziały coraz lepsze! / Lady Blues

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeeep dzieje sie i moim zdaniem zapowiada sie historia lepsza od blacka....kurna....jestem tak podjarana blagam pisz nn szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  17. O M G !
    To jest epicki jezus maryjo ! Nie no ja cię kocham ! JA CIĘ KURWA BARDZO KOCHAM !
    Przeprasam za wulgarysmy ale w spobó jaki piszesz przyprawia mnie o wieksze emocje niż oglaanie nowego filmu z Di Caprio !
    Kocham cie. I wiem ze to trudne ale nigdy nie przestawaj pisac. Masz wielki talent.
    KOcham <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym jak tak umiała pisać .. <3
    Na podstawie Twoich opowiadań powinny powstać filmy . Hahahahhah . :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, szkoda ze taki krotki :(
    Zapraszam tu na ff o Hazzie :D
    http//:hemilystylox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny!
    Polecam: hemilystylox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Superrr..... Kocham <3 Czekam na next ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny rozdział!! Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny rozdział!! Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  24. rany, ale się porobiło xD czekam, czekam <333

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnyyyy kochammmm <3 :*
    Zapraszam też do mnie na nowego bloga <3 silenceharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, świetne ;).
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  27. uihfpawhrf[HRFEOIFRHDZSOIHFOIHDOiohgre ! Iiii ... ohiephwhtf9we8ht9w ! Kocham Twojego bloga, a ten rozdział był po prostu genialny, fantastyczny, świetny, piękny, epicki, powinnaś dostać za niego Oscara, nagrodę za najlepsze blogi ever ! Kochanie, ode mnie masz 100000000000000000 / 10 !
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  28. boziu boziu boziu boziuu! ♥ brak słów tylko szkoda ze nie dodajesz codziennie ;c

    OdpowiedzUsuń
  29. oki wię ctwoj blog nazywa się enigma (mała ciekawostka ) jest to amszyna do pisania za czasów II wojny siwatowej , ktorej uzywali tylko niemcy. maszyną do szyfrowania,nikt nie wiedział jak ona działa tyklo niemcy,ale polacy rozszywrowali jak ona działa, baardzo skomplikowane . dziękuję za wysłuchanie :-) boski rozdzial jak kazdy !

    OdpowiedzUsuń
  30. ulalaaaaa... bd sie dzialoooo!! *-*
    nie moge sie doczekac nast. cz.!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Będzie się działo c: czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestes taka kochana <3 wtrafilas w dziesiatke. Mam na imie Natalia i bardzo kocham Liama. Teraz moge sie bardziej wczuc. Dziekuje. Piszt dalej ;) dobrze Ci idzie... kazdym swoim rozdzialem poprawiasz mi humor :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Next!! :)

    SPAM !!
    ONA- Zwykła dziewczyna z Polski która zaszła w wieku 16 lat w ciąże. Jej chłopak zostawił ją. Nie chciał tego dziecka. W wieku 20 lat wyprowadziła się do Londynu ze swoją córeczką Miley. Było jej ciężko. Nie miała nikogo. Ciężko było jej znaleźć pracę dlatego zaczęła pracować w agencji towarzyskiej. Z początku było to do zniesienia. Ale później miała już tego dosyć. Próbuje podchodzić do życia optymistycznie. Nie wierzy w miłość dla niej ona nie istnieje.

    ON- Bogaty chłopak z Londynu. Ma swoją własną firmę z samochodami wraz ze swoimi przyjaciółmi. Szuka tej jedynej. Wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia. Kocha rozmawiać z ludźmi i dzielić się z nimi swoim zdaniem, ale nigdy nie odważył opowiedzieć im o sobie wszystkiego z powodu strachu przed samym sobą. Jego zachowanie, przypominało człowieka bez uczuć, ale jednak mającego przyjaciół.

    Co się stanie jak spotkają się te dwie osoby? Czy będę razem? Czy ona zmieni zdanie na temat miłość i porzuci agencje? Czy on otworzy się przed nią i pokaże że ma uczucia? Dowiesz się jak zaczniesz czytać tego bloga.

    Zapraszam na:http://affection-zayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Już nie lubię złego Liam'a xdd Czekam na nexta. kc <3 c:

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest nie do opisania jest super .Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  36. To jest takie ajdgkjsadhkasjdhk!!! Czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Super ekstra rozdzial , pisz dalej

    OdpowiedzUsuń