poniedziałek, 13 stycznia 2014

Rozdział 8

- Liam ? - spojrzałam na niego.
- Hmm ? - odpowiedział mi z głową gdzieś w chmurach.
- Kto to Danielle ?
- Moja była dziewczyna. Chodźmy. - pociągnął mnie za rękę i wprowadził do willi. Poczułam się cholernie niekomfortowo. Dlaczego ona tu jest ?
- Liam ! - Louis podszedł do nas i wręczył mu jakąś paczkę.
- Dzięki stary.
- Niall jest tam. - wskazał palcem na róg pokoju.
- Okej. Chodź kochanie. - poprowadził w stronę chłopaka o blond włosach.
- Payno ! I piękna ! Cześć jestem Niall !
- Nathalie - zanim wyciągnęłam do niego rękę on już mnie przytulał. Zaśmiałam się i oddałam uścisk.
- Wszystkiego najlepszego stary. - Liam podał mu prezent, a chłopak położył go na całkiem sporej stercie za jego plecami.
- Napijecie się czegoś ? Wszystko jest w kuchni.
- Dzięki Nini, damy radę. - chłopak poprowadził mnie w stronę pomieszczenia o mahoniowych drzwiach.
- Co pijesz Nath ?
- Liam.
- Danielle.- nie odwrócę się. Pierdole. Nie odwracam się. Panowała jakoś dziwnie napięta atmosfera.
- Nathalie. Kochanie.
- Hmm ?
- Mogłabyś się odwrócić ? - westchnęłam i odwróciłam się w jej stronę. Posłała mi szeroki uśmiech. Jest stanowczo zbyt ładna.
- Cześć, jestem Danielle.
- Nathalie.
- Liam to Twoja dziewczyna ?
- Tak. - och, dobrze wiedzieć.
- Szczęścia, cieszę się, że Ci się układa.
- A co u Ciebie ? - zapytał z grzeczności obejmując mnie ramieniem.
- Dobrze. Dostałam się do szkoły baletowej w Nowym Jorku.
- Whow. Gratuluję. - uśmiechnęła się i zgarniając jakiś napój wyszła. Liam podał mi jakiś kubek i uśmiechnął się.
- Co to ?
- Drink.
- Z alkoholem ?
- Tak. Jesteśmy na imprezie, to raczej normalne.
- Nie piję.
- Jesteś ze mną, nic Ci się nie stanie. Zabaw się. - pocałował mnie w czoło, a ja oczarowana nim wzięłam łyka. To pyszne ! Nawet nie wiem kiedy opróżniałam kolejne szklaneczki. Tańczyliśmy, przytulaliśmy się, całowaliśmy. To wszystko było takie idealne.
- Liam !
- No ?!
- Chodźcie na chwilę ! Niall chce pograć !
- W co ?!
- Zobaczysz ! - Harry odszedł śmiejąc się cicho.
- Idziemy  ? - zapytał mnie cicho. Pokiwałam twierdząco głową i ruszyliśmy za Harrym. Kompletnie zalany blondyn stał na środku jak zgaduję gabinetu, a Eleanor, Louis, Harry i jego dziewczyna Summer, Zayn i jego dziewczyna Anthoinette i Niall z Monicą siedzieli na podłodze.
- Coś ty wymyślił. ? - zapytał Liam, a ja usiadłam obok kompletnie pijanej Eleanor.
- Pogramy w butelkę ! - krzyknął, a Harry z Zaynem zaczęli wiwatować.
- Jesteście idiotami. - Liam usiadł obok mnie i tak się zaczęło. Wszystko było fajnie dopóki nie musiałam pocałować Zayna. Jedno spojrzenie Liama, a nie wiedziałam co mam robić. Wyglądał jakby miał mnie zabić, a sam chwilę temu całował Eleanor. Harry nie pozwolił grać Summer i tylko nas obserwowali. Jest o nią cholernie zazdrosny.
- Nath, ja czekam. - raz się żyje. Przybliżyłam się do Zayna, ale poczułam mocny uścisk na swojej talii, a chwilę później moje nogi oderwały się od podłogi. Liam niósł mnie wzdłuż korytarza, a przed nami szli Harry z Summer. Wiedziałam gdzie idą i po co, bo chłopak praktycznie wepchnął ją do pokoju i nie fatygował się żeby zamknąć drzwi. Koszmar. Liam wniósł mnie do jakiejś sypialni i postawił.
- Czy ty zamierzałaś go pocałować ?!
- Na tym polega ta gra..
- Ale ty jesteś moja !
- A ty całowałeś Eleanor !
- Nathalie ! - krzyknął, a ja wskoczyłam mu na ręce. Wylądowaliśmy na łóżku, a ja siedziałam na nim okrakiem. Jego ręce błądziły po moim ciele, a jego usta znaczyły pocałunkami ścieżkę po moim dekolcie i szyi. Wiedziałam dokąd to zmierza. Oderwałam się od niego i szybko wybiegłam z pokoju.



Takie tam nawiązanie do Blacka, Silenca i Fightera :) ! / Horanowa.:) 

49 komentarzy:

  1. Pierwsza! Wspaniały rozdział jesteś genialna.. *-* uwielbiam cię i twoje opowiadanie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia ! <3
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mam dziś szczęście do Twoich blogów ;) Rozdział cudny. Bardzo Ci dziękuję za to, że Dani nie jest " tą złą " ;) . Uwielbiam to napięcie w Twoich opowiadaniach . I w ogóle Harry i Summer i Zayn z Ann :* G E N I A L N E. Horanowa, powtarzam, jesteś geniuszem ! <3
      Kocham i kolejny internetowy biiiig hug <3
      - #Horanator

      Usuń
  3. super rób więcej takich nawiązań proszee :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz wszystko jest okej ale napisałaś że siedział Zayn z Anthoinette
    a w Silence było że Zayn oddał dla niej serce więc trochę nie rozumiem ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu super. Jest moja Summi i Antthoni czy jakoś tak no i oczywiście Lellie (Monica) super. Brakuje mi Blacka i Silence więc cieszę się, że je wszystkie połączyła§. Teraz szczerze sie do telefonu jak głupia xD. Uszczęśliwiłaś mnie dzięki. Mam nadzieje że takich połączonych fragmentów bd więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze świetny i to napięcie ja pierdziele *_* Cud, miód i malina <3 <3 <3 Wiesz co też bym chciała mieć taki talent jak ty!!!!! Najpierw Black potem Silence a teraz jeszcze Fighter i Enigma normalnie kocham wszystkie Twoje opowiadania <3 <3 <3 <3 Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :) Pozdrawiam i życzę weny :* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały :) Chciałabym już następny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie kiedy następny rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  10. Awwwww czekam na kolejny rodział <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale czadowe ! *.* hmmm... ciekawe co zrobi dalej ze sobą zlana w trupa Nath :) czekam na next'a i weny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach wszyscy z blogów!
    Harry nie pozwolił grać Summer, bo był cholernie zazdrosny xD
    Tęsknię za Black :(
    Brakuje jeszcze opo o Lou...
    Masz w planach kiedyś napisać?
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebisty <33 *.* cZekam na nexta <3 I nawiązanie do blacka awww <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie zresztą co ja mówię jak zawsze czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko cudowne!!! Jezu Harry i Summer oraz Zayn i Anthoinette <3 Aż mam łzy w oczach ;') Tak bardzo tęsknie za Black'iem i Silence. Jesteś niesamowita, podziwiam Cię i gratuluję talentu <3333

    OdpowiedzUsuń
  16. A i znowu musialaś w takim momęcie ejj... ;c
    Rozdzial suuuuuuper <3
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ja zawsze kiedy będzie następny bo już nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  18. kdjnhgbjnhbkh ^^ ^^


    http://lostinlifeonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. WTF?! Przecież Zayn nie żyje?! ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale teraz żyje! i jest lepiej moim zdaniem jak żyje i jest z An...

      Usuń
  20. takie wspomnienia z Blacka ;) moze do czegos w koncu dojdzie, hihi //Olimpia♥

    OdpowiedzUsuń
  21. JEJU, KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej xx
    Zostałaś nominowana do Liebster Awards!
    Więcej informacji tutaj: http://opowiadanieo1dxxx.blogspot.com/2014/01/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  23. co za chuj z Liama,gorszy od zazdrośnika Harry'ego xD

    OdpowiedzUsuń
  24. kuzwa prawie sie poryczalam jak wspomnialas o os. z reszty blogów...
    boskieee!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom ja też....
      Zwłaszcza przez nawiązanie do Silence

      Usuń
  25. Wspomniałaś Blacka <33 jak ja tęskniłam za imieniem Summer <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne !!! <3 Zapraszam do siebie : http://you-only-live-once-harry.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  27. MEGA MEGA MEGA:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecież Zayn nie żyje -,-

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepszy moment : nie odwrócę się. Pierdole. Nie odwracam się.
    hahahahahahhahahah jesteś świetna :****

    Zapraszam do mnie :) - http://pauline-blog17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham. Kocham. Kocham. Jak zawsze zarąbisty :D Tak jak ty *..*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. o jaaa. *.* ale będzie się działo. XD

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest piękne, jak nawiązujesz do swoich poprzednich imaginów. Czyni je takimi niezwykłymi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeej śliczny *.* I to nawiązanie do Blacka, Silenca i Fightera <3 Szybko pisz następny :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy neext? <3 :/

    OdpowiedzUsuń