czwartek, 16 stycznia 2014

Rozdział 9

Wołał mnie, ale ja myślałam tylko o tym, żeby stamtąd uciec.
- Nathalie ! - Niall zamknął  mnie w swoich ramionach - Świetnie, że tu przyszłaś ! Cieszę sie, że mogę Cie poznać ! Liam jest strasznie z Tobą szczęśliwy. - poczułam uścisk na przedramieniu. Odwróciłam się i zobaczyłam Liama. Miał bardzo łagodne oczy.
- Nath chodź. - wyciągnął mnie z domu i złapał za rękę. Spacerowaliśmy w ciszy po żwirowych alejkach.
- Nathalie nie chciałem, żebyś to źle odebrała. Zapomniałem jaka jesteś wrażliwa..
- Daj spokój.
- Nathalie zależy mi na Tobie. Nie pozwolę Ci odejść więc nawet o tym nie myśl.
- O czym Ty mówisz ?
- Powiedziałem, że należysz do mnie i zdania nie zmienię. W weekend przewieziemy Twoje rzeczy do mojego mieszkania.
- A może ja tego nie chcę.
- A może mnie to nie obchodzi ?
- Liam !
- Nie podnoś na mnie głosu !
- Liam !
- Nathalie ostrzegam Cie ostatni raz. - wbiłam w niego pełne złości spojrzenie. Jego oczy były zimne, a ja byłam wściekła.
- Zachowujesz się jak psychol.
- Cóż, przyzwyczaj się.
- Zmusisz mnie ?
- Tak. - wyrwałam swoją dłoń i skrzyżowałam ręce na piersi.
- Skończ swój dziecinny bunt Nathalie i dorośnij w końcu.
- Jak Ci nie pasuje to znajdź sobie może kobietę w swoim wieku, dojrzałą.
- Nie będziesz mi mówiła co mam robić bo od tego jestem ja !
- Uspokój się.
- Nie mów mi co mam robić !
- Liam.
- Nathalie.
- Przestań dobra ?
- O co Ci chodzi ?!
- Mam do siebie pretensje o to co stało się na górze.
- Masz zamiar żyć w celibacie ?!
- A nawet jak tak to co ?!
- Pomyśl o mnie. Też mam swoje potrzeby !
- A pomyślałeś to, że ja się boję ?!
- Czego ?!
- No nie wiem na przykład ciąży, albo bólu !
- Robiłem to milion razy. Nie będzie Cie nic bolało, a jakoś do tej pory ojcem nie jestem !
- Możesz też mnie zrozumieć ?!
- Staram się, ale jakoś nie bardzo umiem.
- Chcę wrócić do akademika.
- To masz problem bo nie wrócisz.
- Mam jutro zajęcia. Muszę się wyspać.
- Trudno. Wracamy na imprezę.
- Chcesz to wracaj. Ja nigdzie nie idę. - zaśmiał się i ruszył w stronę domu, a ja wyjęłam telefon i zadzwoniłam po taksówkę. Wracałam do akademika czując jak łzy kapią na mój strój. Dlaczego on tak cholernie się wścieka ?! Weszłam do pokoju i pisnęłam ze strachu. Na moim łóżku siedział Liam i nerwowo bawił się palcami. Zignorowałam go i poszłam do łazienki. Zmyłam rozmazany makijaż i weszłam pod prysznic. Przebrałam się w piżamę i wyszłam, a mój pokój był pusty. Szukałam wszędzie swojego telefonu, ale go nigdzie nie było. Jestem pewna, że był w torebce. Liam musiał go zabrać. Cholera. Położyłam się spać pozwalając ostatnim łzą spłynąć na poduszkę. Rano obudziłam się w okropnym humorze. Miałam wory pod oczami i okropny humor. Ubrałam http://img.szafa.pl/ubrania/1/017018633/1389820727/torebki-torebki.jpg i ruszyłam na zajęcia. W sali byłam przed wszystkimi. Wyjęłam swoje notatki i nawet nie zauważyłam kiedy przyszedł Liam.
- Masz mój telefon ? - syknęłam z jadem w głosie.
- Mam.
- Oddaj mi go.
- Nie.
- Liam.
- Co ?
- Oddaj mi telefon.
- Oddam Ci go jak mnie przeprosisz.
- A niby za co mam Cie przeprosić ?!
- Za to jak się zachowujesz. - warknął, a ja nie zdążyłam mu odpowiedzieć bo sala napełniła się studentami. Słuchałam wykładu z ogromną uwagą i robiłam notatki. Po lekcji spakowałam się i chciałam opuścić salę, ale drzwi zamknęły się przed moim nosem.
- Liam do jasnej cholery.
- Słuchaj mnie. Twoje rzeczy są już w moim mieszkaniu. Jak skończysz zajęcia to przyjdź do mojego gabinetu.
- Słucham ?
- Nie będę się powtarzał. Zrobisz co Ci każę, albo skończy się Twoja samowolka.
- Liam dlaczego mnie tak traktujesz ?!
- Jak ?!
- Jak psa.
- O nie kochanie. Traktuje Cie jak księżniczkę, a ty jeszcze marudzisz. Przyjdź po zajęciach. - otworzył mi drzwi i wypchnął mnie na korytarz. Co się dzieje do jasnej cholery ?!

47 komentarzy:

  1. Super.

    Impossibledirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezu
    Liam oszalał!!!
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie! podoba mi się to jak on się wtedy zachowuje. <3 każdy Twój blog jest cudowny, ale moje serce jest przy Blacku :(

      http://victim-niallhoran.blogspot.com
      (to nie jest mój pierwszy blog, ale pierwszy rozdział na tym blogu)

      Usuń
  3. kooooooooooooocham <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki Liam to mi się podoba ;D czekam na next xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlaczyla sie zlowieszcza strona Liama hahhaha czekam na nastepny// olimpia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. błagam nie torturuj mnie więcej i baaaardzo proszę dodaj jutro następny rozdział <33333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo kurczeeee ! Dodawaj szybko następny! Ten jest genialny i przez cały czas trzymał mnie w napięciu <3
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy następny. Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju co z nim sie stalo??;o traktuje ja jak swoją wlasniec!! Dokładnie jak psa/więźnia!! Niech sie ogarnie!! Pisz szybko nn bo ten jest Jan zwykle suuuuper:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh ten Liam ! Haha :c Szkoda mi Nath. <3 Rozdzial swietny jak pozostale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego Liam tak się zmienił ? :oo tamten był lepszy :c ale jestem ciekawa co się będzie działo jak będą u niego w domu :D no to czekam na next'a :D i wenyy :** bo ten rozdział był naprawdę cudowny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na nexta <3 kocham to!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Liam bad boy :D Szkoda mi tej dziewczyny, że ją tak traktuje, ale mam nadzieję, że będzie lepiej :) dlatego z niecierpliwością czekam na next ! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny !!!! :)))))
    Dawaj szybko następny i zapraszam do siebie :
    http://you-only-live-once-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezusmaria co to jest?!!! XD ZAJEBISTY ROZDZIAŁ <33 Czekam na nexta.
    +Zapraszam na mojego bloga ;) http://caseclosed1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny czekam z nie nie cierpliwością na następny :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. JEJA :o0oo *-* dawaj dalej :>>

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę jak najszybciej next ♥♥♥ liam oszalał xd hahahaha uwielbiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego się nie spodziewałam czekam(jak zawsze) z niecierpliwością na next. Super piszesz :)

    PS. Zapraszam:

    http://same-mistake-again-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki Liam!!! O jejciu ;** + Zapraszamy na naszego bloga ;) http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  21. djndkxjdjndjcjridjrjdfcjdjdkdksnxnwjeiffndjcndkxjejdnjdrnjofpwpsqlakdbbguofpemsbhxkrhodowdnfjcjndjrovpskwbncjfjxuueiepwskdnvfndjxjhehwoqpsznrybcjd *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Liam w wersji badboy wydaję się jeszcze bardziej seksowny, o ile to możliwe. Kocham twojego bloga, Liam'a profesora i tą wystraszoną Nathalie :*

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo super. Żadko czytam ff o Liamie ale to jest genialne. Dodawaj szybko nn ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejj o co chodzi z tym nn? Wiem.. taka nieogarnieta ja :p

      Usuń
    2. NN - to znaczy Następna Notka, czyli w tym przypadku kolejny rozdział. :)

      Usuń
  24. http://out-live-justinbieber.blogspot.com/ Hej Jeśli lubisz CzYtaĆ CieKawE BloGI ZapRaSzAm Na MóJ <3 Tak bardzo mi zależy na nim ;<

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosze dodawaj szybciej te rozdziały tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super. Zresztą jak zawsze. Zapraszam do mnie http://forbidden-love-louis-tomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. boski <333
    Nominowałam cię do Liebster Award. Więcej informacji na moim blogu http://srututututututua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Błagam następny rozdział <3 to jest najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  29. woooow Liaś nie rozpędzaj się XD

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na nexta <3
    CO się stało Liamowi ?!

    OdpowiedzUsuń
  31. nestępny proooosze

    OdpowiedzUsuń
  32. super!!! Pisz następny ! Proooooooooooosze

    OdpowiedzUsuń