środa, 8 stycznia 2014

Rozdział 6

Starałam się ignorować ich. Przyśpieszyłam kroku i już prawie sięgnęłam do klamki kiedy poczułam rękę na ramieniu.
- Dobrze Wam radzę zostawcie mnie bo
- Bo co ? Bo powiesz swojemu profesorkowi, że Cie tknęliśmy ?
- Co ?!
- Widzieliśmy Cie z Paynem.
- I co z tego ?
- No wiesz normalni znajomi chyba się nie całują ? - poczerwieniałam ze złości.
- Co Wam do tego ?
- Nic. Nie ryj się, nikomu nie powiemy. Chcieliśmy zapytać czy się z nami napijesz ?
- Nie dzięki. Nie piję.
- Nath nie ryj się tak. Nawet jeżeli coś Cie z nim łączy to nie jest nic złego. Jesteście dorośli.
- Wiem.
- Nikomu nie powiemy. Trzymaj się. - uśmiechnęli się i odeszli. Odetchnęłam głęboko rześkim powietrzem i weszłam do akademika. Mój pokój jak zwykle był pusty. Wzięłam długi prysznic i postanowiłam przejrzeć jeszcze notatki. Ta.. uczyłam się już tego. 3 razy. Odłożyłam je na swoje miejsce i włączyłam laptopa. Sprawdziłam facebooka i twittera. Kilka osób dodało mnie do obserwowanych i wysłało mi miłe tweetty.
- Nathalie !
- co ? - Stacy wparowała do pokoju.
- Słyszałaś ?!
- O czym ?!
- Podobno Payne ma żonę.
- Wątpię.
- Nathalie chcesz mi coś powiedzieć ?
- Wydaje mi się, że gdyby miał żonę to by się ze mną nie spotykał.
- c..co ?!
- To co słyszałaś !
- NATHALIE JESTEM TAKA DUMNA ! - zamknęła mnie w przyjacielskim uścisku.
- Dlaczego ?
- Najlepsze ciacho na uczelni !
- Ta.. jednak nauczyciel.
- I co z tego ? Jesteście dorośli. Wasze życie, wasze decyzje.
- Dzięki za wsparcie Stac..
- Ale nie robisz tego dla ocen prawda ?
- Oszalałaś ?!
- Wolałam się upewnić ! Nie denerwuj się.
- Idę spać Stac, jutro zajęcia.
- Idź spać kujonku. Ja idę na impreze.
- Miłej zabawy. - wzięła torebkę i wyszła. Otuliłam się kołdrą i położyłam spać. Liam jest taki idealny. Tak dobrze się przy nim czuję. Usnęłam głębokim snem więc rano wstałam bardzo wypoczęta i zadowolona. Ubrałam się w http://31.media.tumblr.com/9a190ab5418948d06bc202f6470a85ea/tumblr_mus07rl5YW1sfko4po1_500.jpg i opuściłam swój pokój. Szłam powoli w stronę uczelni, a kiedy się tam znalazłam to pożałowałam, że zdecydowałam się tam iść. Dziwne spojrzenia  i szepty towarzyszyły mi przez całą drogę do sali. Odetchnęłam z ulgą kiedy zajęłam swoje miejsce w pierwszej ławce. Cieszyłam się, że za chwilę przyjdzie Liam i zajmie swoje miejsce za katedrą. Kilka minut później pojawił się, a jego wzrok od razu spoczął na mnie. Jego usta wygięły się w lekkim uśmiechu.
- Nawet nie wiecie jak bardzo cieszy mnie to, że przetrwaliście weekend. Johnson ! Kac męczy ? - zwrócił się do chłopaka w rogu sali.
- Nie Panie Profesorze.
- Cieszy mnie to bo zaczniesz nasze zajęcia od swojego referatu. - chwila. Jaki referat ?! Rzuciłam Liamowi pytające spojrzenie, a on spojrzał na mnie uspokajająco. Nie zamierza mnie pytać.
- Nathalie widzę, że masz spore względy u naszego profesorka. - dogryzała mi dziewczyna siedząca za mną.
- Dużo mówisz jak na kogoś kto nie ma nic do powiedzenia. - odgryzłam się i skupiłam na referacie Luke'a. Cały dzień minął w dziwnej atmosferze. Jedyna fajna rzecz to to, że wszystkie lekcje miałam z Liamem.
Po zajęciach zostałam dłużej w klasie niby zbierając swoje rzeczy.
- Oj Nathalie. Aż miło patrzeć na Twoje skupienie na zajęciach.
- Czemu mi nie powiedziałeś o referacie ?
- Bo i tak bym Cie z niego nie zapytał. Po co miałaś tracić czas ?
- Nie chcę, żeby nasze relacje prywatne wpływały na szkołę.
- Dobrze Nathalie. Na następne zajęcia masz przygotować referat.
- Dobrze Panie Profesorze. - zaśmiał się i przyciągnął mnie do swojego torsu. Odgarnął mi za ucho kosmyk włosów i musnął moje włosy. Kiedy zaczęłam odpływać w jego ramionach usłyszeliśmy skrzyp drzwi wejściowych.

35 komentarzy:

  1. o matkoo. <3 geniaalne, nie mogę się doczekać jak będą chodzić za ręce itp. to będzie takie słodkie. <3 ciekawe kto tam przyjdzie. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, kocham ! I to jej odgryzienie do tej dziolchy..mega *_* ale kto im do kurde nedzy przerwal !? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyy. Dlaczego akurat w tym momencie zakończyłaś. Jestem bardzo ciekawa, jak się potoczy dalej ich znajomość. Blog jest super, nigdy nie wiadomo co się dalej zdarzy.
    Zapraszam także do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kuźwa zajebisty <33 *.* czekam na nexta <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany Boskie, ciekawe, kto to??? *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. aha aha aha kooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooocham to!

    OdpowiedzUsuń
  7. No coraz ciekawiej hihi :D ciekawe kto tam wszedł :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie! Ciekawe kto tam wejdzie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto tam wejdzie???Nie mam pojęcia i Ci radzę pisz szybko nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto tam wejdzie? Pisz szybko next, bo już nie mogę się doczekać :) Świetny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No zawsze mam niedosyt, serio ;) Błagam, ja muszę wiedzieć kto im przerwał :(

    OdpowiedzUsuń
  12. I co dalej i co dalej proszę pisz szybko nn

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zdziw sie jesli zobaczysz pochodnie i widły xD
    Kobietooo !
    Super talent. Jezus. Zazdrości mega !
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie w takim momencie ! Heheszki. Rozdział epicki ;) . Powtarzam się, bo chyba w każdym rozdziale piszę, że masz wieeelki talent, ale skoro to prawda, więc MASZ WIEEEELKI TALENT !!!!!!!!!!! Życzę Ci dużo weny i z niecierpliwością czekam na następny <3<3<3<3
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne genialne genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. o jacie.!!!!!!!!! przyłapią ich.?? O_o cudo!! czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozdział jak zwykle genialny, ale proponowała bym by rozdziały były dłuższe wtedy wszyscy czytelnicy będą dłużej w świecie Liama i Nathalie.

    Z pozdrowieniami wielka fanka twoich czterech blogów <3

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zawsze super. poda mi kto silence?

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny!*.* kto to przysEdl??;o hAaha bym miała beke gdyby naprawdę miał żonę...hahah :D miejmy nadzieje ze beda razem:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham i kto to wszedł. Dodaj jak najszybciej pliss :)

    OdpowiedzUsuń
  21. najslodszy Lias hhihih /Olimpia♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pierdziele 0_0 . Jaki zajebisty rozdział . Dawaj szybko nexta . Jestem twoją forever czytelniczka . Blacka i Sielence przeczytałam a reszte czytam . Na zawsze z Tobą . <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozdział cudo!! Zapraszamy http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/?m=1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super.! Zapraszam do mnie http://heartonfi.blogspot.com/2014/01/prolog.html?showComment=1389124320857&m=1#c5030424983673226088

    OdpowiedzUsuń
  25. super . piszesz najlepsze opowiadania ever . czy mogłabyś dodawać nowe rozdziały trochę szybciej ? <<<3333

    OdpowiedzUsuń