niedziela, 19 stycznia 2014

Rozdział 10

Po zajęciach skierowałam się do gabinetu Liama. Kiedy tylko weszłam do środka spojrzał na mnie pełen złości.
- Usiądź.
- Postoję.
- Nathalie kazałem Ci usiąść. - opadłam na krzesło cała poirytowana.
- Po co miałam tu przyjść ?
- Nie podoba mi sie Twoje zachowanie.
- Och, wybacz tato.
- Nie jestem Twoim ojcem.
- A tak się zachowujesz.
- Nathalie do cholery. Ja jestem mężczyzną i to ja decyduje o naszym związku.
- Liam do cholery. Też mam prawo głosu. Oddaj mi telefon !
- Nie ! Jak będziesz zachowywała się odpowiednio to wtedy go odzyskasz.
- Odpowiednio czyli jak ?
- Czyli będziesz się mnie słuchać.
- Liam ja nie jestem psem..
- Wiem Nathalie.
- Dlaczego mnie tak traktujesz ?
- Jak ?
- Ograniczasz mnie !
- Nathalie ograniczam Cie bo co ? Bo ze mną zamieszkasz dla swojej wygody  Dać Ci pieniądze dla luksusu. Chcę pokazać Ci prawdziwe życie i prawdziwą rozkosz. Doceń to wreszcie. - wrzucił papiery do teczki i wstał - Jedziemy do domu. - otworzył mi drzwi i wyszliśmy z gabinetu. Uczelnia o tej porze była już zupełnie pusta. Szłam za nim do jego samochodu. Otworzył mi drzwi i zmusił mnie żebym wsiadła do środka.
Jechaliśmy w kompletnej ciszy. Nie mam ochoty nawet na niego patrzeć.
 - Nath. - szarpnął mnie za przedramię. Nawet nie zauważyłam kiedy zatrzymał samochód. Złapał mnie za rękę i pociągnął w stronę apartamentowca. Staliśmy w windzie w kompletnej ciszy.
- Teraz nie zamierzasz się do mnie odzywać ? - wzruszyłam ramionami wywołując u niego śmiech. Złapał mnie w talii i wpił namiętnie w moje usta. Nigdy mnie tak nie całował. Czułam się tak jakby chciał scałować ze mnie całą złość. Odsunął się i spojrzał mi głęboko w oczy.
- Robię to dla Ciebie. - drzwi od windy rozsunęły się i weszliśmy do ogromnego apartamentu.
- Whow..- wydusiłam tylko.
- Aż tak źle ? Chodź, pewnie jesteś głodna. Pani Walter na pewno coś przygotowała. - poprowadził mnie za rękę do jadalni gdzie czekał na nas wyśmienicie wyglądający posiłek. Zdjął z moich ramion kurtkę i zaniósł gdzieś razem z moją torbą. Usiedliśmy przy stole i wzięliśmy się za jedzenie.
- Napisałaś referat ? - mruknął.
- Ta.
- Oddaj mi go do oceny.
- Dobra.
- Nadal jesteś zła ?
- Oddaj mi telefon.
- Po co Ci ten telefon skoro ja tutaj jestem ?!
- Bo na przykład mam rodziców.
- Porozmawiamy o tym później. Chodź. Pokażę Ci dom. - wziął mnie za rękę. Kuchniasalonłazienkasypialnia . To wszystko było jak z bajki. Nie wierzyłam w to, że zwykłego profesora stać na taki luksus.
- Nathalie ? Wszystko okej ?
- Taa. Wszystko dobrze.
- Twoje rzeczy są w garderobie. Tamte drzwi. Przebierz się, przyjdą goście. - weszłam do środka i wybrałam dla siebie http://sophiasmithscloset.tumblr.com/image/71220965598 i zeszłam do Liama.
- Pomóc Ci w czymś ?
- Nie.
- Może
- Nathalie dam radę. Ślicznie wyglądasz. - uśmiechnął się, a ja mimowolnie oddałam mu uśmiech.
- A kto właściwie przyjdzie ? - postawił na stoliku ostatnie przekąski i podszedł do mnie.
- Chłopaki przyjdą. Chyba się ich nie boisz ?
- Nie. Muszę się jeszcze pouczyć.
- Jutr masz lekcje tylko ze mną. Nie będę Cie pytał.
- To nie jest fer.
- Nie marudź już.. - musnął moje wargi, a po chwili mocno mnie przytulił. - Nathalie już niedługo zrozumiesz dlaczego to robię..
- Mam nadzieję bo jak na tą chwilę to mnie tylko wkurzasz.
- Wiem. Jesteś piękna jak się złościsz. - usłyszałam sygnał windy oznajmiający czyjeś przybycie. Liam uśmiechnął się i poszedł otworzyć a ja usiadłam na kanapie w salonie.
- Nathalie.. - powiedział cicho. Wstałam i stanęłam jak wryta. - Nathalie kochanie to jest moja mama.

50 komentarzy:

  1. Jego mama ????????? Whow świetny rozdział <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże jego mama ?!
    Wow tego sie nie spodziewalam.
    I to w takim momencie zakończyć ? Poprostu foch xd
    Kocham to opowiadanie !
    I czekam na następny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam dam daaaaaam.
    Innego komentarza nie umiałabym napisac xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopaki? Chyba mu się coś przestawilo xD
    Zarybczasty rozdział czekam na nexta ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham to opo <33 pisz szybko następny błagam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne czekam na next :DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, Liam nieładnie to ta kłamać XDD
    Super. *.*
    Nie umiem komentować ale wm że to jest zaczabiste <33
    ~Izzy ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jego mutter?!
    Co on gada, że chłopaki?
    Ja w takiej sytuacji bym zawału dostała xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochuję się w każdym z twoich blogów <3

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko. :o genialne, ale jej zrobił niespodziankę XD to jest takie słodkie jak on się z nią całuje i droczy i wgl. *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne !! czekam na next :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Super opowiadanie :*
    Zapraszam do mnie: whiteniallhoran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Po co tam jego mama?? Ona jest chłopakiem? O.o haha a rozdział jak zwykle boski. Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne kochana!!
    Zapraszam chętnych do mnie:
    summerstarslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No świetnie "Chłopaki przyjdą" A za chwilę "To jest moja mama" No podoba mi się. Pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na nn - czlowiek z fejsa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohoho poznajemy rodziców? Nieźle się zapowiada :D. Co tu dużo mówić rozdział g e n i a l n y ! Życzę Ci dużo weny i z niecierpliwością czekam na następny <3
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  18. Superr kocham to ! NEXT !! ;33

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow mama :D konkretnie :)
    czekam i zapraszam :3 http://lietomefanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja pierdoleeeeeeeeee !!!!!!!!!! Niszczysz moją samoocenę i wiarę w siebie xD Po prostu genialne! Przez cb polubiłam Sophię♥ Dawaj nexta kochanie :**
    Buziaczki ;**
    /Marta♡♡

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiaam <33 rozdział cudowny! czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super . Czekam na nexta i Serdecznie zapraszam na swojego bloga
    http://sunshine-louistomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. o.O to była jego mama O.o

    OdpowiedzUsuń
  24. :o mój Boże wspaniałe :)) i zapraszam wszystkich na mojego bloga <3 http://cisza-roseandharry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ten blog jest świetny pisz dalej nie mogę się doczekać
    ruda nutella (i zapraszam do mnie www.free--as-a--bird.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  26. jego mama?! Oooo jaka akcja się zaczyna ;D nie oge się doczekać nexta

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie zapraszam do nowo założonej recenzalni "Kolorowe recenzje"! Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga do naszej recenzalni. Poznasz recenzję swojego bloga i dowiesz się, co jest idealne, a co musisz jeszcze poprawić.
    http://kolorowe-recenzje.blogspot.com/
    Poszukuję kogoś do współpracy, na mojej podstronie i w aktualnościach znajduje się kontakt do mnie. Przyjmę każdego na okres próbny, a później zobaczymy co będzie dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy dodasz nn tu, na Fighter i na Irresistible? Pliss jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja od teraz zaczynam umierac! Jak tak mozna? Jak mozna mixęec taki talent?

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham to kiedy next juz nie moge sie doczekać <33

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne czekam na next w wolnej chwili zapraszam do mnie
    -------------------->http://believeandyouwillsee-harry-scarlett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Za każdym razem jak czytam twoje opowiadania to brak mi słów po prostu na niektórych chce mi się płakać na innych śmiać a nie które mnie troszkę przerażają bardzo kocham czytać twoje wszystkie blogi masz wielki talent którego można ci pozazdrościć.Ten rozdział jest taki słodki jak Liam'owi na niej zależy po prostu przecudowne <3333333 Czekam na następny rozdział życzę weny <3
    Zapraszam do mnie dopiero zaczęłam może będziesz mieć jakieś uwagi :/
    http://ostatniechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy następny rozdział.? Nie mogę się doczekać. :) Po prostu twoje opowiadania są the best.! Lepszych nie czytałam. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń