sobota, 28 grudnia 2013

Rozdział 3

Włącz : http://www.youtube.com/watch?v=hSR2bwaQQqs

Gdy tylko wróciłam z uczelni zaczęłam się szykować. Ułożyłam włosy, umalowałam paznokcie, i wybrałam odpowiednią sukienkę. Postanowiłam też odświeżyć swoje szpilki. Przyjechał punktualnie. Wyglądał tak.. idealnie. Idealny garnitur, idealne włosy, idealny on.
- Nathalie wyglądasz.. znakomicie.
- A ty tak.. whow.
- Myślałem, że masz bogatsze słownictwo. - zaśmiał się i otworzył mi drzwi do swojego samochodu. Niepewnie wsiadłam do środka. Gdy tylko odjechaliśmy spod akademika poczułam się dużo lepiej.
- Jakiej muzyki słuchasz Nathalie ?
- Jestem wielką fanką Eda Sheerana- uśmiechnął się i włączył radio.
" White lips, pale face, breathing in snow flakes " spojrzałam na niego zszokowana.
- Słuchasz Eda ?!
- Brawo Sherlocku ! - uśmiechnęłam się szeroko.- Masz śliczny uśmiech Nathalie.
- Dziękuję.. Ty też.. - moje policzki oblał rumieniec dlatego opuściłam głowę.
- Jesteśmy. - zatrzymał się pod najlepszą restauracją w całym mieście. Otworzył dla mnie drzwi i pomógł mi wysiąść. Objął mnie w talii prowadząc do środka. Poczułam się nieśmiało i wręcz niezręcznie w końcu to mój profesor. Postanowiłam potraktować to jako przyjacielski gest. Kelner zaprowadził nas do stolika i podał menu.
- Na co masz ochotę Nathalie ?
- Sama nie wiem.. Co polecasz ?
- Dwa kurczaki z carry. - powiedział do kelnera i uśmiechnął się do mnie ciepło.
- Dziwnie się czuję..- powiedziałam to zanim przemyślałam.
- Dlaczego ?
- Bo pomimo tego, że jesteś młody to jesteś moim wykładowcą.
- Nie myśl o tym. Jestem nim tylko w szkole. Teraz jesteśmy znajomymi na obiedzie. Chyba nikt nie będzie miał pretensji jeżeli zjem obiad z piękną dziewczyną.
- W sumie racja.
- Słuchaj mnie, a daleko zajdziesz. - zaśmiałam się i spojrzałam w jego brązowe oczy. Dziwne uczucie przejęło mój żołądek. Motylki ? O cholera. - Jak książki ?
- Co ?
- Te książki, które wczoraj kupowałaś w księgarni.
- Bardzo interesujące.
- Na prawdę ? - uniósł brwi w zadziwieniu.
- Nie. Nudne jak cholera.
- Praktyka jest o wiele zabawniejsza. - powiedział z szerokim uśmiechem, a kelner postawił przed nami talerze.
- Nie wątpię.
- Zaskakujesz mnie Nathalie. Piękna, inteligentna, zabawna. Czym jeszcze mnie zaskoczysz ?
- Na drugie imię mam Meredith. - jego śmiech rozniósł się po restauracji zwracając na nas kilka ciekawskich spojrzeń.
- A ja James.
- Ładnie.
- Podobno. Musisz kiedyś pojechać ze mną do mojego rodzinnego miasta. Jest piękne.
- Nie sądzę, żeby to
- Nathalie jedz. - przerwał mi biorąc pierwszy kęs. Resztę wieczoru spędziliśmy na rozmowach o książkach, muzyce, dawnych czasach. Popijaliśmy czerwone wino. Do akademika wróciłam trochę zachwiana i miałam lekkie luki w pamięci. Kiedy obudziłam się rano czułam tylko cholerny ból głowy. Nie dobrze. Wzięłam szybki prysznic i ubrałam się w http://25.media.tumblr.com/74d7a5b91dafb95f2fa65e03e2a348b7/tumblr_myfesbD4P81sfko4po1_500.jpg . Zdążyłam jeszcze umalować rzęsy kiedy usłyszałam pukanie do drzwi. To pewnie Stacy. Moje zdziwienie było niewyobrażalne kiedy w drzwiach stanął nikt inny, a profesor Payne we własnej osobie.
- Głodna ? - wszedł do środka nie czekając na zaproszenie i rzucił na łóżko jakieś torby.
- W sumie to tylko trochę.
- Kupiłem nutelle i truskawki. Może być fajnie.
- Jasne.. Przyniosę talerze. - co on tutaj robi ?! Cholera jasna ! Skąd on wie, który to mój pokój ?! Wzięłam talerze i wróciłam do pokoju, ale wyleciały z moich rąk i z hukiem rozbiły się o ziemię, kiedy zobaczyłam mojego wykładowcę bez koszulki. W moim pokoju. Sam na sam. Co teraz ?!

78 komentarzy:

  1. super . zapraszam na impossibledirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo. Ogółem twoje rozdziały są świetne i czytałam wszystkie i chciała bym że by nie było to ostatnie twoje opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CO. TO JEST? XD Super rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu. Zawsze chcę jakoś skomentować Twoje blogi ale nic mi nie przychodzi na myśl jak tylko coś w stylu" Jezu, OMG, O matko..XD Bardziej podoba mi się Enigma, niz Fighter tak w ogole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG czekam na nastepny mam nadzieje ze szybko dodasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurwa! !!


    Aaaaaaaaa!
    Jaram się tym rozdziałem bardziej niż dziewica wibratorem! !
    Nawet jaram się bardziej niż konopie na Jamajce! !!!
    Ale wydaje mi się, że nic między nimi nie zajdzie .
    Dodasz jutro?
    Ulubiony rozdział *.*.*.*.*.*.*.*.*
    *.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
    *.

    OdpowiedzUsuń
  7. No zajebisty rozdział, a końcówka jeszcze lepsza. Mam taki nie dosyt. Czekam na nowy rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah juz sobie wyobrazam jaką beke bedzie mial Liam z Nat. I widze ze rzadziej piszesz nie ma nn na fighter i tu...wogole wszstkie blogerkii to robia...aj plakac mi sie chce...tesknie za twoim pisaniem...

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG boskie i nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu to sie zawsze musi koncxyc w takuch momentach ;( *żal i smuteg*

    OdpowiedzUsuń
  11. piiiiisz nastepny szyyyybko! Swietne to mosz ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. O jprdl dzieje się *. *
    Nie mg doczekać się nexta
    Pisz dziewczyno, bo zejde z tego świata xD

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha jebłam i śmieję sie sama do siebie ! xD

    chcę nextaa xD
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^spam^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    http://lostinlifeonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jprdl zajebisty rozdział!!! czekam na next!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspanialy ; * mam prośbę żebyś dodawala częściej rozdzialy bo niemoge sie doczekać kocham twoje blogi ♥ ~natalia

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodawaj kolejną czesc !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Suuuuper, extra!!!!! Jejku, dodaj szybko nastepny <33333

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko, nie moge doczekac sie kolejnego rozdzialu *O* dałaś śliczne zdjęcie Sopg :)
    Fanki fanfictionow zapraszam tez tu, moze sie.spodoba : http://hemilystylox.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha na końcu Payne bez koszulki i reakcja Nathalie. Świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hahahahhhaah xdd
    ozesz kurwa w dupe jebana xd bedzie OSTRO haha...

    OdpowiedzUsuń
  21. Będzie! Będzie zabawa!
    Będzie się działo!
    I znowu nocy będzie mało.
    Będzie głośno, będzie radośnie
    Znów przetańczymy razem całą noc.

    haha już nie mogę się doczekać nexta xd

    OdpowiedzUsuń
  22. WoW..bedzie sie dzialo.*-* ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezuuuuu piękne *-*-*-*-*-*-*-*-*-*

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG *.* jej cudowny !! Truskawki + nitella = <3 jagdjdnekodhjksksodi :o dodaj szybko nn !! Moze jeszcze bedzie chciał jej pokazać to praktykę ^^ ?? Cudowny!! Czekam na nn i błagam cie dodaj go szybko bo kanie wytrzymam !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezuuusiu .! Dalej dawaj .! :) *o*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękneeeee <3333 Czekam z niecierpliwością na next :333 Życzę weny :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojejejejej robi się gorąco :D Uwielbiam, rozdział tak jak zawsze cudowny ! Życzę Ci dużo weny i z niecierpliwością czekam na następny rozdział ;*
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  28. WSPANIAŁY ROZDZIAŁ!!!
    Nominowałam twojego drugiego bloga:))
    Więcej info u mniehttp://momentarily-louistomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest świetny., niesamowity, po prostu brak słów. Masz wielki talent. :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Whow ale sie dzieje hihi :D Wspaniały rozdział i czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. No Ty chyba kurwa żartujesz? :o Naprawdę musiałaś w takim momencie? Noo dlaaczeeegoo? Proszę, błagam szybko napisz next. Kochamm ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaaa jak zawsze kończymy nie w tym momencie co trzeba ;* Kocham <3333 Next >3333

    OdpowiedzUsuń
  33. Skarbie miałabym do Ciebie pytanie. Jak zmieniasz czcionki i kolory w tytułach jak "Enigma" czy "Fighter" ? Proszę odpisz.

    OdpowiedzUsuń
  34. aaaaaaa genialny. <3 mam nadzieję ze Liam będzie się całować z Nat, albo coś. :) zawsze kończysz w takim momencie ze nie mogę się doczekać następnego rozdziału i wariuję. ale i tak Cię kocham za to że to piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Omfg.! Plis napisz następny jak najszybciej. ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. gdzie ty nauczyłas się tak pisać?!!!!!przeczytałam silence,black i teraz czytam fighter i enigme i PISZ KOLEJNE CZĘŚCI I OPOWIADANIA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz linka do silence ?

      Usuń
    2. http://silence-zaynmalik-fanfiction.blogspot.com/ ;)))

      Usuń
  37. O Boże błagam o następny rozdział jak najszybciej ;)
    Uwielbiam Enigme :D
    Na serio wszystkie Twoje opowiadania czytałam
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno za co z góry sory...
      Kurwa! Liam bez koszulki w jej pokoju!!!
      Jak sobie to wyobraziłam to... nie ważne xD

      Usuń
  38. Jak to co teraz? Rozdziewiczy Cię xd

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny .Kocham twoje blogi...I mam prośbę mogli byście zerknąć
    http://ach-ten-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Rozdział jak zwykle boski *O*
    Zapraszamy wszystkich na mojego bloga, szczególnie LS, ale nie tylko ;) http://larrycatsandcarrots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. No właśnie co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  42. meeeeen jaki super *______________* KOCHAMMMM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  43. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 UWIELBIAM <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 KIEDY NEXT ? *0*

    OdpowiedzUsuń
  44. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 UWIELBIAM <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 KIEDY NEXT ? *0*

    OdpowiedzUsuń
  45. jak dla mnie wylądują za 5-6 rozdziałów w łóżku, ale mogę się mylić....


    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  46. Myślę że to się stanie szybciej Bambusie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zarąbiste please next / Jullaxxx

    OdpowiedzUsuń
  48. aaaaa, genialne. <3 uwielbiam to, Liam jest tu taki.. niegrzeczny. XDD

    OdpowiedzUsuń
  49. jaaaaaaaaaaa, cudne:) Payn bez koszulki to orgazm hahhahaha//Olimpia♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Mrrrr,Pan Payne bez koszulki :3 farciara xD
    Hahahahhahahahah.Genielne.!!

    OdpowiedzUsuń
  51. ale meeeeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaa <333333333333333 uwielbiam i czekam na nastepny rozdział mam nadzieje, że pojawi sie szybko !

    OdpowiedzUsuń
  52. łoooo! to się wplątała! daj nexta bo się zesram!

    OdpowiedzUsuń
  53. no to zaliczyla zgon na miejscu xdddd hahahahah xd
    zajebiste!! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. *.* NEXT PLEASE! *.* GENIALNE!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. o fcakacfclfsslscflzfyuaiyaad]aiaaynagydiapvd.... mówiąc grzecznie ;D jak zwykle W TAKIM MOMENCIE! heheheheee.... Liam jaki niegrzeczny... WYKŁADOWCA xD też chciałabym mieć takiego *-*

    OdpowiedzUsuń
  56. o ja cie .... GENIALNE , poprostu świetne , dziewczyno kupiłabym twoją książke ;33

    jak masz ochotę zajrzyj do mnie :
    http://niall-poison.blog.pl/ ~ Alice

    OdpowiedzUsuń
  57. O bosze *.* kocham Cię ! To było po prostu... ahh. <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Rozdział genialny:) czekam na rozwój sytuacji z panem Paynem:)

    OdpowiedzUsuń
  59. GENIALNE !!! *____*
    (ja macie ochote zajrzyjcie tez tu http://fanfiction-niallhoran-blackandwhite.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jesteś niesamowita , masz taką wyobraźnie , kocham opowiadanie i czytam je z radością , czekam na NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  61. http://opowiadanieoonedirectionn.blogspot.com/ wejdzccie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. OMG 🎇 ZAJEBISTY! ON MI DAJE RADOŚĆ JEST WSPANIAŁY KOCHAM GO 🎀 ZAZDROSZCZE CI ŻE UMIESZ TAK PISAĆ 🎁🎎 ZAPRASZAM DO MNIE www.chloelloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Dalej. hahah aż jej talerze z rąk wyleciały. No nie mogę hah czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Hejoo nominowałam cię do Versatile Blogger Award. <333
    więcej : www.liam-payne-story.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  65. o w mordę ,. no zapowiada się ciekawie, w to nie wątpię :D wenyy ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam też do mnie : http://i-wont-let-you-go-without0me.blogspot.com/

      Usuń
  66. Kiedy next??; )

    OdpowiedzUsuń
  67. https://www.facebook.com/DirectionerFromPoland/posts/607710725943160

    OdpowiedzUsuń