piątek, 3 stycznia 2014

Rozdział 5

- Niby dlaczego ?
- Bo już plotkują ?
- I co z tego ?
- Pomyślałeś o tym co powiedzą moi rodzice jak się dowiedzą ?!
- Ludzie plotkują, ale nikt nie zna prawdy. Tylko my. Chodź. - pomimo zażenowania poszłam za nim do jego samochodu. Pojechaliśmy za miasto, nad rzekę. Wyjął z bagażnika koc i kosz piknikowy.
- Stwierdziłem, że nie powinniśmy teraz pokazywać się w publicznych miejscach. Bo bardzo boisz się opini innych.
- Ja po prostu
- Chodź Nathalie. - poprowadził mnie nad rzekę w miejscu gdzie zamieniała się w niewielki staw.
- Jak tu pięknie.
- Zawsze przyjeżdżam tutaj jak muszę pomyśleć. - rozłożył koc i rozkładał produkty, a ja podeszłam do tafli wody. Magiczne miejsce.
- Nathalie ?
- Tak ?
- Wszystko gotowe. Możemy jeść. - usiadłam na kocyku, a on podał mi kieliszek czerwonego wina. Umoczyłam w nim usta, a on nawinął na palec kosmyk moich włosów.
- Wyglądasz niesamowicie.
- Dziękuje Liam.
- Przygotowałem frytki z nuggetsami. Mało romantyczne, ale przynajmniej wiadomo, że każdy to lubi.
- Pycha. - dolał mi wina. Rozmawialiśmy, jedliśmy, piłam. Bardzo dużo piłam. Nawet nie wiem kiedy jego ramię objęło moją talię.
- Nathalie.. tak bardzo chcę Cie pocałować..
- Nie powinniśmy.. - jego ręka znalazła się na moim udzie.
- Raz w życiu złam zasady Nathalie. Daj się ponieść temu co czujesz.  - delikatnie musnął ustami mój policzek. Moje ciało ogarnęło dziwne uczucie, a skórę oblała gęsia skórka. Opuściłam głowę, ale on automatycznie uniósł mój podbródek dwoma palcami i spojrzał mi głęboko w oczy.
- Chcesz tego prawda ?
- Ja..
- Odpowiedz Nathalie
- Sama nie wiem. To sprzeczne z moimi zasadami.
- Boże skończ .. - złapał mnie za kark i wpił się w moje usta. Całe moje ciało zalała fala ogromnych emocji. Jego palce wplątały się w moje włosy, a jego język delikatnie wsunął się między moje wargi. Mruknął i przysunął mnie bliżej swojego ciała.
- Liam.. - odepchnęłam go delikatnie. Spojrzał na mnie. Nasze przyspieszone oddechy krzyżowały się .
- Nathalie jesteś taka niesamowita. Jezu ja się zakochuję.. - oparł swoje czoło o moje, a ja zapomnialam o wszystkim. Rodzicach, uczelni, plotkach. Liczył się Liam. Nie profesor Payne tylko Liam.
- Czujesz to ? - położył moją dłoń na swoim sercu. Waliło jak oszalałe.
- Whoow.. bije bardzo szybko..
- Bije dla Ciebie. - uśmiechnęłam się i przytuliłam do jego torsu.
- Ładnie pachniesz Liam. - zaśmiał się i otulił mnie ramionami.
- Ty też Nathalie. Nawet nie wiesz jak pięknie.
- Chyba powinnam już wracać. Jutro szkoła.
- Wrócił kujonek. - pocałował mnie w czoło. - Chodź księżniczko. - pomógł mi wstać i zebrał rzeczy. Złapał mnie za rękę prowadząc do samochodu. Nasze dłonie tak idealnie do siebie pasowały. Uśmiechnęłam się patrząc na nasze splecione palce.
Przez całą drogę do akademika milczeliśmy, a ja patrzyłam na niego. Zaparkował z tyłu mojego akademika.
- Więc..
- Więc..
- Dziękuje za wieczór Liam.
- To ja dziękuję. Jesteś cudowna. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy.
- Z pewnością. - chciałam wysiąść, ale złapał mnie za rękę i namiętnie wpił się w moje usta.
- Jesteś cudowna. Do zobaczenia jutro.
- Do zobaczenia. - wysiadłam i ruszyłam do swojego pokoju.
- Ej laleczko. - 3 nawalonych kolesi ze straszego roku ruszyło w moją stronę.

40 komentarzy:

  1. Super !!! :D Czekam na następnego !! Kocham Twoje opowiadania <33333 :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Koooocham kocham kocham kochan to opowiadanie jest moim ulub. Sposrod twoich a czytam chyba wszystkie czekam na nn. I awww Liam sie zakochuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. jzuuu next plz ahbfjgdhkgj <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny <3 Pisz szybko następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo ^^ I Liaś się zakochuje *.* Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko. <3 kochaaam Cię i Twoje opowiadania. <3 jesteś najlepsza, a ten rozdział trochę krótki, ale rozumiem, święta się skończyły i pewnie masz mało czasu, ale i tak świetny rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PISZ DALEJ !!!! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ KOLEJNEJ CZEŚCI !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak się to stało, ale wchodzę na tego bloga codziennie, a dopiero dzisiaj rano zobaczyłam poprzedni rozdział z wczoraj, a teraz przeczytałam ten. To jest najlepszy blog z Liamem jaki miałam okazję czytać, a niestety nie było ich za wiele. Jest naprawdę fantastyczny:D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Liam się zakochał ♥
    Polecam: hemilystylox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz dalej, bo nie wytrzymam! I Zapraszam do mnie http://caseclosed1d.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj kolejny plose

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny, czekam na jest *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny !!! Omfg co teraz będzie, nie wytrzymam dłużej ! Dhfuvfrjcxdhcsshcgkgenialnydhvfd ! Życzę Ci dużo weny i z niecierpliwością czekam na następny <3
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  14. O Jezu... *. *
    Genialstyczny xD
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny. Dlaczego przerwałaś akurat w tym momencie?! :D
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. NEEEEEEEEEXT <3333333 kocham twoje blogi i nosze zalobe po blacku :( kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham twoje blogi, jestem z tobą od drugiego rozdziału Black'a :'), ale rzadko komentowałam, mimo,że przezywałam wszystko jak moje siostry, po prostu stwierdziłam, że masz już tyle wyświetleń i tyle komentarzy, że mój nic dla ciebie nie znaczy. ale chcę żebyś miała świadomość, że zawsze czekam na kolejne rozdziały i kocham twoje opowiadania, a moim ulubionym jest enigma. dzięki tobie polubiłam Sophie <33. dziękuję ci za to. dziekuję ci też za to, że dzięki tobie załozyłąm bloga <3. i tu am prośbę nie zabardzo ogarniam bloggera :c i chciałam prosić o pomoc i o opinię o tym ----> http://cisza-roseandharry.blogspot.com/ mój jakże cudowny blog xd wiem taki łysy jakby :/ przepraszam, że się tak rozpisalam ale jeszcze raz dziekuję i strasznie cię podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie daj szybko nextaaaa ;**************

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże. Ty to piszesz tak .. tak ... AGH
    Nie da się opisac. Gdybym mogła chciałabym bym cię teraz przytulić. Mam u ciebie wielki dług którego pewnie nigdy nie spłace. KOcham twoje imaginy. Pisz dalej. Kocham.

    OdpowiedzUsuń
  20. jezu, jakie to piękne. Masz talent i to ogromny ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. koffam tak strasznie mocno twoje imaginy ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezu to jest mega ,błagam następne <3 !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejkuu cudo <3 prosze dodaj nexta.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominuję Cię do Liebster Award :3
    Więcej informacji u mnie --> http://i-jak-imagin666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Więcej! Kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle świetny rozdział czekam na kolejny;**

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały rozdział jak zawsze kocham to.Kiedy next??<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe *-*

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany.!!! o_O On ją uratuje,prawda.??
    Cudowny.!!!!!!! Nie mogę się doczekać nexta.!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietny rozdział, ciekawe czy jej coś zobią..;/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, kocham. <3

    http://harrystylesdanger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń