sobota, 25 stycznia 2014

Rozdział 11

- Dzień dobry. - jęknęłam zawstydzona jak cholera. Czułam to niezręczne ciepło na policzkach.
- Dzień dobry. To Ty jesteś Nathalie ? Liam dużo mi o Tobie opowiadał ! - uśmiechnęła się do mnie ciepło.
- Tak to ja.. - chciałam oddać jej uśmiech, ale chyba wyszedł z tego jakiś grymas.
- Mamo nie mówiłaś, że przyjdziesz. - chłopak objął mnie ramieniem i poprowadził do salonu.
- Wpadłam po drodze, przywiozłam Ci gołąbki i pierogi.
- Dzięki mama.
- To ja będę uciekać. Widzę, że spodziewacie się gości. Li, dbaj o nią. Jest piękna. - pocałowała go przelotnie w policzek  i wyszła.
- Skarbie wszystko dobrze ?
- Ta.. chyba tak.
- Nie mogę się doczekać, aż poznam Twoich rodziców.
- Co ?!
- No co ?
- Liam, a co ja im powiem ? Mamo, tato tu mój wykładowca i chłopak.
- Nie musisz im mówić, że jestem Twoim wykładowcą.
- A jak spytają gdzie się poznaliśmy ?
- To powiesz, że na uczelni. I to nie będzie kłamstwo.
- W sumie racja.
- Kochanie dlaczego ostatnio trzymasz mnie na dystans ?
- Sam pomyśl Liam. Nie zachowujesz się okej w stosunku do mnie.
- Staram się jak mogę, żebyś była zadowolona.
- Liam pozwól mi być sobą i robić co chcę.
- Nie mogę Nathalie ponieważ jestem mężczyzną i ja wiem co jest najlepsze dla naszego związku.
- Liam, ale chyba ja też mam coś do powiedzenia. - usłyszałam dzwonek do drzwi.
- Porozmawiamy później. Zachowuj się. - pocałował mnie w czoło i poszedł otworzyć. Usiadłam w salonie, a chwilę później witałam się z gośćmi. Usiedliśmy na kanapach, a Liam objął mnie ramieniem. Jego druga ręka spoczywała na moim udzie.
- Liam nie sądziłem, że kiedyś wyrwiesz studentkę !
- Cicho Zayn. - mój chłopak musnął delikatnie mój policzek. Spędzaliśmy czas w miłej atmosferze. Louis ciągle żartował, a Niall śmiał z jego żartów. Harry pilował Summer jak oczka w głowie, Liam rozmawiał z Zaynem i cały czas mnie przytulał.Czuję się źle w ich towarzystwie.
- Nathalie mogłabyś przygotować kawę i herbatę ? - pokiwałam ochoczo głową i prawie pobiegłam do kuchni. Włączyłam wodę do gotowania i wyciągnęłam kubki kiedy usłyszałam, że drzwi do kuchni się otwierają.
- Cześć. - Eleanor posłała mi słaby uśmiech, a zaraz za nią przyszła Summer oczywiście śledzona przez Harry'ego. Koleś zaczyna mnie wkurzać.
- Chciałyśmy Ci pomóc.
- Dzięki.. Chyba dam radę.
- Hazz idź do chłopaków. Dziewczyny mnie raczej nie będą podrywać. - Summer zaplotła ręce na jego karku.
- Tylko grzecznie Baby. - musnął jej usta i uśmiechnął się delikatnie. Wyszedł z kuchni posyłając jej spojrzenie pełne miłości. Chciałabym, żeby Liam był taki dla mnie. Przygotowywałyśmy napoje prawie w kompletnej ciszy.
- Summer kochanie długo jeszcze ? - Hazz zajrzał do kuchni i zmrużył na nią brwi.
- Zaraz przyjdę Harry. - uśmiechnęła się, a on wyszedł z kuchni. Jest serio wkurzający.
- Co ? - zapytała Summi przyglądając się mojej minie.
- Ty to wytrzymujesz ? Bo poważnie, jak chodzisz do łazienki to też Cie sprawdza ?  - myślałam, że się wkurzy, a ona wybuchnęła śmiechem.
- Kwestia przyzwyczajenia Nath. Dla mnie jego zazdrość i nadopiekuńczość to normalka. Ty też się przyzwyczaisz do Liama.
- Mam nadzieję. - wziełyśmy napoje i poszłyśmy do chłopaków. Harry przyciągnął do siebie Summer kiedy tylko usiadła na kanapie. To samo Liam zrobił ze mną co trochę mnie zdziwiło. Eleanor puściła mi oczko widząc moją niepewność. Atmosfera trochę się rozluźniła i nawet się odprężyłam. Trochę głupio potraktowałam El i Summi, ale na moim miejscu pewnie też czułyby się źle. Wyszli grubo po północy, a ja od razu poszłam pod prysznic. Wyszłam jakiś czas później i trafiłam prosto na tors Liama.
- Gotowa do spania ? - objął mnie ramieniem i pocałował w skroń.
- Chyba tak.
- Zapraszam do sypialni. - uśmiechnął sie i otworzył mi do niej drzwi.
- Będziemy razem spać ?
- To chyba nic złego prawda ?
- Prawda. - położyłam się, a on po drugiej stronie łóżka. Czułam jego uporczywy wzrok na swoich plecach.
- Nathalie jesteśmy sami. Tutaj nie musisz się mnie wstydzić tak jak na uczelni.. - jego słowa sprawiły, że zrozumiałam swoje zachowanie. Ale ze mnie suka.

44 komentarze:

  1. Matko jak ja czekałam na nowy rozdział :D genialny czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę się rozpisywać, bo znasz moje zdanie na temat Twoich blogów. Wspieram Cię i czytam każdy rozdział, niecierpliwie czekając na następny przy okazji.
    C Xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Jak ja nie mogłam się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne :3 po prostu nie mogłam się doczekać tego rozdziału ;)) Byłam strasznie ciekawa i myślałam że to jego mama będzie tym gościem... wogóle to fajnie że nawiązujesz do Black'a bo to kocham, i mam mnóstwo emocji kiedy sobie o nim przypominam, bo jak już kiedyś wspominałam to był pierwszy taki blog, który czytałam <3 No dobra trochę się rozpisałam, chyba nie na temat xD Wiesz, że kocham twoje blogi tak samo jak Cb ;*** świetny rozdział i życzę weny do pisania następnego, bo już nie mogę się doczekać ;)) KC <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog jest Twoim najlepszym zaraz po Silence (moje zdanie) :) szkoda ze rzadko dodajesz
    .
    zapraszam tu http://hemilystylox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ! SUPER ! Zajebiste i inne takie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże kocham ! Nie jestem w stanie napisać coś więcej... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdział. I... Nie chce się czepiać, ale napisałaś, że mama Liama przyniosła mu gołąbki i pierogi. Problem w tym, że to polskie dania, i wątpię, by jego mama mogła mu je przynieść tak po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  9. O boże*.*
    Ekstra
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW:) GENIALNY, ŚWIETNY PO PROSTU EKSTRA:) CZEKAM NA NEXT:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Geniaaaalny, niech sie cos wydarzy hahahha :) ale super/ Olimpia<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny <333 Nie wiem co napisać xD Każdy z Twoich opowiadań jest cudowny .Piszesz superowo :) Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    Gratulacje , więcej informacji znajdziesz tu : http://pauline-blog17.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. super!! Czytam wszystkie twoje blogi, a black to w ogole było mistrzostwo! Przez blacka moja sis stała się directionerką ;oo pisz next jak najszybciej!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu, Kocham Cie ♥ Rozdzial niesamowity, z reszta jak zawsze :* Dziekuje za wspanialy prezent na poczatek ferii ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze. Świetnie. Ah <3
    Czekam :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Biedny Liaś. :( oh Harry i Summer, aż łezka się w oku kręci. :*

    victim-niallhoran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej jak Hazz powiedział do Summer Baby to aż mi się tak trochę smutno zrobiło bo sobie przypomniałam o Back'u :/ Rozdział super. Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Baby <3 Black mi się przypomina :')

    OdpowiedzUsuń
  21. <3 Black :( zapraszam do mnie http://makeyouloveme25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  22. A pisałaś, że Summer i Hazz będą się pojawiać w Fighter tam jest już 14 rozdział, a ich jeszcze tam nie ma, tu jest 11, a pojawili się już 2 razy. Wat?
    Rozdział jest śliczny *-* popłakałam się, bo przypomniała mi się historia Sum i Harry'ego :c

    OdpowiedzUsuń
  23. super!
    Zapraszam do nas :
    http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.blogger.com%2Fhome%3Fpli%3D1&h=JAQFMxkwS

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy next?? + Zapraszam na mojego bloga http://www.onimajatocos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. <33, next.. KOCHAM CIE DZIEWCZYNO<333

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG... Harry i Sami... Mega <3 lovciam... i czekam na next :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się doczekać następnej części!Pisz szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. o jaaa :o ja juz myślałam że to jego mama jest tym gościem. XD ale Sophia ma teraz rozmyślania. uhuhuu. XD

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG nie moge sie doczekać kiedy next ??????????????????/

    OdpowiedzUsuń
  30. Rozdział przeczytałam dawno. Ale wrócilam zostawić komentarz. Rozdział boski. Dodawaj nn.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle genialny *. *
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  32. jest super ale nie myślałam ze ona zachowuje się jak suka -.- sama bym się tak zachowywała ale ok

    OdpowiedzUsuń
  33. Świeeetnyy <3
    Zapraszam do mnie na ff o Harry'm :)
    harryellienelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń