poniedziałek, 27 stycznia 2014

Reaktywacja Blacka.

No więc.. nie wiem jak to przyjmiecie, ale powiem szczerze.
Dla mnie od początku Enigma jest porażką. Nie mogę w niego " wejść " ze swoim stylem pisania. Nie mam pomysłów na rozdziały co pewnie da się zauważyć. Dlatego podjęłam decyzję o usunięciu Enigmy i reaktywacji opowiadania Black.
Zdaję sobie sprawę, że wiele osób będzie rozczarowanych moją decyzją, ale jeżeli mam robić coś co nie sprawia mi przyjemności to wolę tego nie robić.
A reaktywacja z Blacka ? Od kiedy tylko go zakończyłam brakowało mi pisania o Harrym i Summer.
Mam nadzieję, ze zrozumiecie moją decyzję. Link do nowego " Black " pojawi sie wkrótce na http://black-harrystyles.blogspot.com/  i http://fighter-fanfiction.blogspot.com/ oraz http://irresistible-harrystyles.blogspot.com/

Kocham Was i przepraszam <3
/ Horanowa.; )

74 komentarze:

  1. JEEEEJ JARAM SIĘ !!! ♥ KOCHAM BLACK, chociaz enigma tez była cudowna, powodzenia !! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi bardzo przykro z tego powodu ;c , chociaż z drugiej strony, cieszę się, że znowu bd Black <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże kocham cię. Nie wierzę.!!! Super ! Tak bardzo się cieszę! Jesteś wspaniała! Boże. Brak mi słów. Kocham cię. Ale i tak Enigma jest ok. Czekam z niecierpliwością na aktywację nowego Blacka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy to pierwszy raz zobaczyłam nie mogłam uwierzyć! Black Wraca!!!
    Szkoda że nie będzie Enigma no ale sądzę że w sumie trudno wymyślić rozdziały do tego typu opowiadania (no wiesz. Uczennica z Nauczycielem).
    Naprawdę bardzo się cieszę że moje ukochane Black wraca <3
    Szczerze to była moja inspiracja do pisania takiego typu opowiadania :)
    Pozdrawiam i mam nadzieje że jak najszybciej pojawi się link <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze,że jestem w pół szczęśliwa, w pół nie, Szkoda, że rezygnujesz z pisania Enigmy, ale rozumiem twoją decyzje. Nigdy nie powinno robić się czegoś z czego nie czerpie się przyjemności. Prawdę mówiąc Enigma jest naprawdę dobrym fanfic ale skoro twoje zdanie jest inne, szanuje je. Reaktywacja Blacka... Ciesze się, sama bardzo przywiązałam się do tego co było w nim zawarte i liczę, że kontynuacja go będzie tak samo dobra jak reszta. Czekam z niecierpliwością na twoje kolejne działania.
    PS.:Przemyśl jeszcze raz opcje usunięcia tego bloga. Może jeszcze najdzie Cię wena, pomysł, może się zaskoczysz. Nie pisz na siłę, ale poczekaj, przemyśl to dogłębniej. Co zrobisz, będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Wolałbym żebyś pisała Enigme nuz black .Nie obraz się ale blacka mogę jeszcze raz przeczytać a Enigme nie bo nie będzie skończona ;( Ale Twój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że znowu powróci BLACK, ale to Enigma było moim ulubionym opowiadaniem... Ale i tak się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko szkoda że nie będzie Enigmy, ale Black mnie zadowala...

    OdpowiedzUsuń
  9. proz niee a chociaż ma k ktoś linka do podobnego opowiadania ??

    OdpowiedzUsuń
  10. O TAK TAK ZNOWU ZAISTNIEJE BLACK!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja cię kocham kocham Blacka ale też Enigme będzie mi brakowało Liama ale cieszę się bardzo że będziesz znów pisała o Hazzie i Summer

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam black, enigme i reszte Twoich opowiadań.
    Strasznie się ciesze, że znów będzie black :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja bym chciała reaktywację SILENCE.Bardzo.Fajnie by było a ten konic z Zaynem (ryczałam jak głupia).Chociaż Black też może być :)

    OdpowiedzUsuń
  14. <3 SUPER nie mogę się doczekać z wielką chęcią będę czytała blacka ponieważ uwielbiam go .. szkoda, ze nie bedzie enigmy bo również mnie wciągnęła ale i tak się bardzo cieszę !

    OdpowiedzUsuń
  15. Hurraaaaa!!!!! Black powraca <33333 KC dziewczyno, to znaczy... nom trochę szkoda, że wycofujesz Enigma, bo to też lubiałam, ale Blach jest jednak 100 razy lepszy i kocham go całym sercem <3 Dziękuję, ze podjęłaś taką decyzję ;** Napewno będę wierną czytelniczką Black'a, tak jak zawsze <3 Boże pamiętam jeszcze ostatni rozdział i to jak ryczałam, gdy napisałaś że to koniec ;(( Ale teraz mam ochotę skakać do nieba, jestem MEGAA szczęśliwa z twojej decyzji <3 KC <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze nie hejtujcie mnie za moje zdanie..
    Uwazam ze silence to byl twoj najlepszy blog.. na drugim byl wlasnie wedlug mnie enigma.. bardzo sie w niego wciagnelam i bardzo mi sie spodobal. Jestem troche rozczarowana twoja decyzja. Bedzie mi bardzo brakowalo enigmy
    Co do blacka.. wlasnie.. czytalam go od zalozenia. Byl zajebisty ale koniec troche zaczynal mnie nudzic i wydawalo sie ze kompletnie nie mialas pomyslow na rozdzialy i dodawalas jw byleby cos bylo. Zakonczenie jego nie zmartwilo mnie tak samo jak silence czy jak teraz enigmy.. oczywiscie nadal go bede czytac, bo jest spoko :) fighter rowniez wciaga ale jesli mialabym utawic te blogi od najlepszego to bylby silence, enigma, fighter i black
    Nie hejtujcie mnie teraz.. to moje zdanie, mysle ze autorki nie obrazilam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu Black jest skopany i ja to wiem. Dlatego nowy Black ( inna nazwa będzie ) będzie podobny, ale inny. Nie wiem jak to wytłumaczyć. Sami zobaczycie. / Horanowa.;)

      Usuń
  17. Nie ciesze się z tego powodu że usuwasz enigme ale ważniejsze jest jak ty się czujesz jak to piszesz więc popieram to że chcesz go usunąć ale tez jestem zadowolona że powraca Harrego i Summer bardzo tęskniłam za tym.
    czekam na Blacka z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się bardzo że będzie znów Black <33 aleee..... proszę pisz dalej to opo. Ono jest boskie :((

    OdpowiedzUsuń
  19. :( Będę tęskniła za Liamem i Nathalie ... Życzę ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku tak troche będę tęsknić za Enigmą :/ No ale ważniejsze jest dla mnie to że tobie lepiej byłoby... kontynuować Blacka :) W sumie to strasznie tęsknię za Summer i Hazzą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. proz niee a chociaż ma k ktoś linka do podobnego opowiadania ??

    OdpowiedzUsuń
  22. Z jednej strony cieszę się, że Black powraca, ale z drugie bardzo mi przykro, że to koniec Enigmy.
    Życzę Ci dużo weny we wszystkich twoich opowiadaniach :D :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej blagam nie :'(

    OdpowiedzUsuń
  24. A Enigma to było dla mnie Twoje drugie najlepsze opowiadanie zaraz po Blacku, także nie wiem czy mam być smutna czy się cieszyć... :///

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie martw się .
    Mi też się to średnio podobało .
    Ale kocham czytać twoje opowiadania .
    Jestem bardzo szczęśliwa , że Black znów będzie !
    Już nie mogę się doczekać .
    Naprawdę . :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Enigma to też było Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku szczerze ci powiem ze jest mi troche przykro :c ale ciesze sie z blacka !! Mozesz zrobic cos dla mnie i nie usiwam tego opowiadania proszeeeee?? :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Skoro chcesz usunąć tego bloga to mam małą prośbę.. Wytłumacz mi o co dokładnie chodzi w tych ostatnich zdaniach z 11 rozdziału : " jego słowa sprawiły, że zrozumiałam swoje zachowanie. Ale ze mnie suka."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam ;)

      Usuń
    2. A myślałam że tylko ja nie zrozumiałam. :)

      Usuń
  29. CHCE BLACK'A CHCE CHCE CHCE CHCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz racje nie rób czegos czego nie chcesz a BLACKA kochałam i bede kochac od początku

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezuu kocham cie !! jak tylko tu weszłam i zobaczyłam wpis "reaktysacja blacka " to myślałam że oszaleje ze szczęścia !!:* Enigma jest spoko ale tak strasznie tęskniłam za blackiem ! czekam na następne rozdziały w blacki i innych ff :*

    OdpowiedzUsuń
  32. o Boziu kochany umieram KOCHAM CIE, bez enigmy troche smutno ale.. omg black <333

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda , codziennie wchodzę i czekam co będzie z Nat i Liasiem , bardzo mi smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że usuwasz tego bloga, bo sama się wciągnęłam jednak jak na razie moim ulubionym opowiadaniem jest Fighter. Ten blog był taki inny niż reszta. Zmieniłaś tu fabułę. Tam chłopcy byli takimi niegrzecznymi bad boy'ami a tu pomimo, że Liam do grzecznych nie należał to był nauczycielem i musiał się zachowywać przystępnie. Może dlatego się w nim nie odnalazłaś. Mogłabyś go dokończyć w kilku rozdziałach i później usunąć żeby nie był urwany tak w połowie :)
    Co do Blacka; pod koniec dało się wyczuć, że brakuje Ci już po trochu pomysłów, jednak cieszę się, że będziesz go kontynuować. Mam nadzieję, że z ciut lepszym efektem :) I nie braknie pomysłów oraz weny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pisz dalej!!! Ploooooooooosee Enigma jest cudem prosze pisz dalej tego bloga prosze !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. JA wolę SILENCE. Chcę kolejną część tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silence też było genialne. :-) Ale chyba Zayn nie zmartchwystanie

      Usuń
    2. Mogę wskrzesić Dj-a Malika xx

      Usuń
  37. enigma była super ale miałam doła kiedy przestałaś pisać balck. Moją reakcja na tą wiadomoś to dosłownie : Tyle wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz całkowitą rację, jeśli pisanie Enigmy nie sprawiałoby Ci przyjemności i byłoby wbrew Tobie. Nie przepraszaj mi tu bo nie masz za co :D Trochę mi przykro, bo polubiłam Enigmę, ale również baaaaaaardzo się cieszę, bo kochałam Blacka i byłam strasznie przygnębiona gdy zakończyłaś go pisać. Szanuję Twoją decyzję, bo jesteś wolną osobą i nie możesz robić czegoś wbrew sobie :)
    Kocham, pozdrawiam i życzę Ci dużo weny na nowego bloga <3
    PS. Tak dla pewności, to Summer również będzie w nowym Blacku :D ?
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie. Czym byłby Black bez Summer ? xD / Horanowa.:)

      Usuń
    2. Heheh, dziękuję :D
      - #Horanator

      Usuń
  39. Jeju!! Piszę po raz 4 ! Zaden komentarz nie chce sie dodać. Smutam ze chcesz usunąc bloga,ja mam kilka pomysłów....i pytanie co ty na toaby ja je zakńczyła,no nalej prowadziła ????
    Jak by co to pisz !!
    Adrianna_1DiJB_
    Lub na moim blogu zaopiekuj-sie-mna-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł !! Czytam twoje wszystkie opowiadania i wiem ,że być to dobrze zakończyła !!! :)
      Jestem za aby Ada to zakończyła,ktoś jeszcze ???

      Usuń
    2. też jestem za !
      Lemonka :333

      Usuń
  40. Codziennie sprawdzałam czy jest nowy rozdział Enigmy. Bardzo polubiłam tą historie ale jeżeli tb nie sprawia przyjemności pisanie tego to ja rozumiem. W Blacku zakochałam się od 1 rozdziału i nie mogłam.pogodzić sie ze sie skończył więc jestem szczęśliwa że wraca ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Cieszę się, że będzie reaktywacja Blacka. Nie no co ja gadam skacze z radości ^^ Co do Enigmy to popieram twoją decyzję. Po co masz się męczyć, zresztą pisanie opowiadań powinno sprawiać samą przyjemność :) Powodzenia z weną :3

    OdpowiedzUsuń
  42. TAK TAK TAK !!!!! Tak bardzo tęskniłam za Harrym i Summer ! <3
    Ciesze się jak małe dziecko <3 S U P E R ! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. A jakby zamiast kontynuować black z Harrym i Summer napisać o przyszłości ich dzieci??

    OdpowiedzUsuń
  44. Super że reaktywujesz Black ale szkoda że tego opowiadania nie będziesz dalej pisać

    OdpowiedzUsuń
  45. Taaaaak , wreszcie , tak się cieszę !
    A i trochę szkoda że nie piszesz juz Enigmy.
    Warto poświęcić Enigmę dla Blacka ! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkoda będę umierać z tęsknoty ale to twoja sprawa trudno to jeden z moich ulubionych blogów(Enigma) :((((( kocham to nie chcę żebyś to usunela to jest boskie i mam nadzieję że to co napisałaś odnośnie do enigmy to żart :(((

    OdpowiedzUsuń
  47. Mimo, że pokochałam tego bloga bardzo się ciesze, że będziesz kontynuować Blacka. <33

    OdpowiedzUsuń
  48. Paulina M lepiej tego nie można ująć *-*

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja myślę,że to bardzo dobry pomysł.Czytając Enigmę miałam wrażenie jak by sytuacje były wymuszone i nienaturalne.Kocham Blacka.Zastanawiam się czy będzie to kontynuacja poprzedniego opowiadania czy trochę inna historia?

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo polubiłam Enigmę, ale skoro, pisanie Ci nie idzie... no trudno..
    super, że wraca Black ^^

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Szkoda, że to już koniec Enigmy, ale kocham Blacka i bardzo się cieszę, że go reaktywujesz :* BLACK FOREVER <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie proszę nie usuwaj Enigmy!!!!!!!!!!!! :( Jest to naprawdę świetne opowiadanie !!!!!!!!!!!! Strasznie się wciągnęłam. Proszę zastanów się jescze !!!!!!!!! A i cieszę się że reaktywujesz Blacka <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Szkoda mi z powodu Enigmy ale no cóż...wszystko co dobre kiedyś się kończy,tylko to trochę za szybko się skonczylo no ale cóż :/ Cieszę się że bd kontynuowała Blacka <3 Kocham go.Bardzo przeżyłam jego "stratę" a tu proszę taka niespodzianka.Ja wcale nie uważam że ten idzie Ci licho no ale jak już tak uważasz to zakończ go ale proszę tak z sensem.Rozumiem że kontynuacja Blacka będzie na nowej stronie niż tamten "stary"??
    @Agata8317

    OdpowiedzUsuń
  54. taaaaaaaaaak nareszcie!!!!!!!!! kocham black i nie moge bez niego żyć!!! bez silence też nie moge żyć :c daaaaawaj blacka i silence :333 <33

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam nietypowe pytanie .Skoro uduwasz Enigme to czy moglabym'pożyczyć' te 11 rozdziałów? Oczywiście przed każdym napisałabym Via.Enigma .
    Uważam, że świetniw to pisałaś i szkoda byłoby to zmarnować ;)

    Jeśli nie, to rozumiem :)
    To Twoje opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Omg czuje sie tak... szczesliwa i wgl calas sie trzese bo wraca Black!! Juz nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  57. WOW,, Black był świetny, dlatego już nie mogę się doczekać jego kontynuacji!! Summer jest jedną z najfaniejszych bohaterek blogów które czytałam, a było ich bardzo dużo XD

    OdpowiedzUsuń
  58. Tak z czystej ciekawości zastanawiałaś się czy nie zrobić z blacka książki? Pomyśl podbiłaś internet masz tysiące czytelników a nawet swoich fanów. Nie każdy zdobywa taki sukces a to świadczy o tym ,że jesteś niezywkła. Wiele dziewczyn byłoby zachwyconych móc kupić taką książke. Z internetem może się coś stać ale książka zostanie na zawsze. A gdyby któryś z chłopców się o tym dowiedział ? Przecież to oczywiste ,że ta opowieść wywołałaby sensacje ! Jestem tego pewna.

    OdpowiedzUsuń
  59. Szkoda że to kończysz. Bardzo się zaciekawiłam. Ale szanuje twoja decyzje i nie moge sie doczekać dalszych części blaca :) A może się jeszcze zastanowisz nad enigma ?????

    OdpowiedzUsuń