sobota, 11 stycznia 2014

Rozdział 7

*** Oczami Liama ***

Odetchnąłem z ulgą kiedy zobaczyłem mojego przyjaciela Louisa w drzwiach.
- Liam jak zwykle mistrz dyskrecji.  - zaśmiał się i ruszył w naszą stronę ciągnąc za sobą Eleanor. Nathalie była nieźle speszona.
- Lou, El poznajcie Nathalie. - Louis uścisnął jej dłoń, a Eleanor mocno ją przytuliła.
- Ja muszę uciekać na zajęcia.. umm. cześć.
- Nath widzimy sie później. - powiedziałem i posłałem jej uśmiech.
- Dobrze. - wyszła . Prawie wybiegła.
- Tommo co ty tu robisz ?
- Niall prosił, żebym tu przyjechał. Ma dzisiaj urodziny, zapomniałeś ? Zaprasza Ciebie i Nathalie na wieczór do siebie.
- Kompletnie zapomniałem.
- Dlatego też jedziemy z El kupić za Ciebie prezent. Rozliczymy się później. 18 u Nialla. - poklepał mnie po plecach i wyszli.


*** Oczami Nathalie ***

Kiedy tylko wyszłam na korytarz znów zaatakowały mnie szepty i dziwne spojrzenia. Starałam się je ignorować, ale docierały do mnie niektóre komentarze. Raniły. Cieszyłam się kiedy zajęcia dobiegły końca, a ja siedziałam z Liamem w jego gabinecie i pomagałam mu sprawdzać prace zgodnie z kluczem rozwiązań.
- Nathalie masz jakieś plany na dzisiaj ? - zapytał kładąc dłoń na mojej.
- Nie, a czemu ?
- Mój przyjaciel ma urodziny i chciał żebyś przyszła ze mną. Ja też byłbym bardzo zadowolony jakbyś ze mną poszła.
- Wstydzę się.
- Czego Nath ?
- Będę najmłodsza..
- Eleanor jest w Twoim wieku.
- No okej..
- Włóż coś ładnego, a ja przyjadę po Ciebie o 17 okej ?
- Okej.
- Odwieźć Cie ?
- Dam radę. Do zobaczenia. - pocałowałam go w policzek i spacerkiem wróciłam do domu. Wzięłam długą kąpiel i wysuszyłam włosy. Zakręciłam je lekko i w samym ręczniku przeglądałam swoją garderobę. Postawiłam na http://25.media.tumblr.com/156c884024a6ee3d996fea03c385b248/tumblr_mscd5fIQ8x1ssc6mko1_500.png . Szykownie i wygodnie. Zrobiłam lekki makijaż, dobrałam dodatki i umalowałam paznokcie. Miałam 10 minut do przyjazdu Liama więc przejrzałam notatki. Nic nowego nie zdziałam. Poczułam wibracje telefonu na stoliku i moje serce przyspieszyło widząc numer Liama.
- Piękna, będę za 5 minut.
- Okej więc już schodzę. - cmoknął w słuchawkę i się rozłączył, a ja wyszłam z pokoju. Zamknęłam drzwi i już chciałam zejść na dół kiedy dwie koleżanki z mojego roku zagrodziły mi drogę.
- Dokąd się wybierasz Nathalie ? Księgarnie o tej porze już zamknięte.
- Akurat idę na spotkanie.
- Czyżby z profesorem Paynem ?
- Gdyby to jeszcze była Twoja sprawa to bym Ci odpowiedziała.
- Uważaj na słowa Nathalie.
- Sklej wary. - wyminęłam je i wyszłam z akademika w chwili kiedy podjechał Liam. Weszłam do jego samochodu.
- Coś się stało Nath ?
- Nie. Proszę Cie po prostu jedź.. - czułam palące łzy pod powiekami więc szybko zamknęłam oczy zapobiegając ich wydostaniu się z moich oczu. Poczułam jak zwalnia, a za chwilę całkowicie stanął i wysiadł. Otworzył drzwi z mojej strony i ujął moją twarz w swoje dłonie.
- Co się stało. Nathalie spójrz na mnie.. - kiedy tylko popatrzyłam w jego brązowe tęczówki poczułam się lepiej. - Powiedz co się stało ?
- Wszyscy dogryzają mi przez te plotki. Zaczepiają na uczelni, a nawet w akademiku.
- Zabiorę Cie z tego akademika. Zamieszkasz ze mną. Nie martw się już .. Obiecuję, że będziemy się świetnie bawić.. - dał mi słodkiego buziaka i wsiadł do samochodu. Chwilę później zaparkował pod ogromną willą. Wysiedliśmy z samochodu, a Liam automatycznie wziął mnie za rękę.
- Stary mamy problem.. - usłyszałam głos za naszymi plecami.
- Nathalie to Harry, Harry Nathalie. - podaliśmy sobie ręce. - Jaki problem ?
- Danielle tu jest. - na twarzy Liama pokazała się panika.

40 komentarzy:

  1. o boże *-* boskie kiedy next?? proszę szybko :*** Pierwsza? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg... Next proszę *.*
    Genialne.
    Masz ogromny talent. Uzależniłam się od twoich blogów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przerwać w takim momencie :O
    Rozdział jak zwykle boski *O*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu. Piękne. Nie umiem tego wyrazić. Tworzysz takie emocje. Musze to przeczytac dokładnie pwooli .. ale ja nie moge ! Gdy widze nowy rozdział piszce na cały dom !
    Poprostu cię kocham.

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie :-) kiedy następny ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Nono coraz ciekawiej :D Już nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz bardziej się wciągam w bloga jest naprawde superowy ^^^
    ZAPRASZAM DO MNIE :)
    http://lostinlifeonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę next.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ;* zapraszam do mnie http://heartonfi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na next . Mam nadzieję, że Daniell nie będzie tą złą, bo ją uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne *.* Czekam na nn :)

    Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award. Więcej info u mnie na blogu; ci-nienormalni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg ! Te dziewczyny to wredne istoty, żeby się tylko nie rozstali przez plotki .. .
    Ja również mam nadzieję, że Dani nie będzie zła bo ją bardzo lubię, dlatego jestem jeszcze bardziej ciekawa ciągu dalszego. Życzę Ci dużo weny i z niecierpliwością czekam na następny <3 :*
    - #Horanator

    OdpowiedzUsuń
  13. UUUUUWIELBIAM !! <33333333333

    Kocham twojego bloga i kocham c #Horanator ;***

    Zajebisty rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde *. *
    Grubo xD
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne <33333333

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję, że Danielle nie dostanie roli jakiejś kretyki, bo zwaliłoby to dalszą część opowiadania.

    oszczędź nam tego.

    OdpowiedzUsuń
  17. GRATULACJĘ!!! zostałaś nominowana do Liebster Awards!!! wszystkie szczegóły są tu http://about-us-harry-styles.blogspot.com/2014/01/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny !! <3 Czekam na next :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. woho ale akcja...ciekawe co na to Danielle?? już nie mogę doczekać się nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne!!*.* awww weźmie ja do siebie*.* dani?? Jeju pisz szybko nn bo juz sie doczekac nie moge?? A kiedy zaczną sie te '' praktyki'' z biologi ... Hahah :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Dan :-* będzie "ostro" XD next /Paro

    OdpowiedzUsuń
  22. czad!czad!czad!
    next <3

    OdpowiedzUsuń
  23. MEGA:) czekam na rozwój sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O **** ! To jest cudowne ! *.* już nie mogę się doczekać kolejnego :D Ty to potrafisz zrobić niezłą atmosferę ! XD
    Weeny :* i czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Za dużo dialogów. Opowiadanie powinno zawierać więcej opisów. A tak poza tym to super
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Jeszcze
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .Nie schodź niżej
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .I na chuj schodzisz.
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .Dlaczego nie słuchasz?!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .Za słodkie słówka w tym opowiadaniu
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .I nie to nie jest hejt
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uuuuuuuuuu bd sie dzialoo *-*

    OdpowiedzUsuń
  27. uuu ciekawe czekam na kolejny rozdział:))

    OdpowiedzUsuń
  28. hahaha, spanikowany Liam xD ;D dobre, czekam na next'a ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny ;3 Mam pytanko. Lubisz Danielle ?? To nie jest wścibskie pytanie tylko chce wiedzieć jak mniej więcej Danielle sie objawi w następnym rozdziale :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie zajebiste wspaniale. Pozdro :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Awards! :)
    Więcej tutaj: http://susan-harry-opowiadania.blogspot.com/2014/01/liebster-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja koffam liama i twoje go bloga

    OdpowiedzUsuń