poniedziałek, 24 lutego 2014

Informacja

Cóż po pierwsze chciałabym Was bardzo przeprosić, ale niestety brakuje mi ostatnio czasu . Nie wiem w co mam ręce wkładać tyle mam nauki. Wiem również , że pisałam na Twitterze, że dodam, ale nie wyrobiłam się. Jedyne co mi zostało w tym momencie to jeszcze raz  bardzo Was przeprosić. Cieszę się, że tyle osób komentuje. Uwierzcie to bardzo ważne dla mnie. Co do rozdziału to jest on już napisany po części, ale nie przepisany. Jeśli jesteście na tyle wytrzymałe to bardzo się cieszę. Nawet po statystykach widzę, że jest dużo  wejść. I mam do Was prośbę nie piszcie w komentarzach tekstów typu: czemu nie dodajesz?, bo to nic nie da. Sama sobie nie wyczaruje kilku dodatkowych godzin w dobie.
W razie pytań, skarg czy żali piszcie do mnie na e-maila. Tak łatwiej nam będzie się kontaktować : justynastyles41@gmail.com.
Jeszcze raz bardzo Was przepraszam. Mam nadzieję, że przez ten okres w którym będę wolniej dodawała rozdziały nie ubędzie czytelników Enigmy. Liczę na Was!
J.

21 komentarzy:

  1. Doskonale Cie rozumiem. Tylko ze ja mam na glowie trzy blogi az wkoncu nie wyrabialam i poprosilam przyjaciolke aby pomogla mi w pisaniu. Z niecierpliwoscia czekam na nastepny rozdzial bo mimo ze rozdzialu nie bylo dlugo to wiem ze gdybys naprade miala chwile wolna to bys z niej skorzystala. A tym czasem bardzo bym chciala abys przeczytala mojego bloga i zostawila po sobie slad lub cus :http://rose-zaynmalikdarkfanfiction.blogspot.com/?m=1/ Wiktoria Krogulec

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, ze czytelników nie ubędzie nie martw się ja tez nie mam na wszystko czas. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku mam 4 blogi i sama wiem jak to jest ciężko a na twoje cuda warto poczekać ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekamy,poczekamy spokojnie.
    Nie martw się i pisz kiedy przyjdzie wena :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię! Sama teraz nie mam czasu, codziennie sprawdziany, blog a jeszcze ważniejsze życie osobiste. Czekam kochana na rozdział <3

    louistomlinson-bad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem,że masz dużo zajęć i takie tam,ale proszę zmień szablon ! On po prostu odstrasza ! Nie chodzi tutaj o bohaterów,albo jednak chodzi....
    1. Kolorystyka nie pasuje do siebie
    2. zdjęcie Sophii źle wycięte i wcale nie pasuje...
    To są tylko dwa zdania,ale mogłabym na ten temat powiedzieć więcej :( Trochę już się na tym znam,sama kiedyś robiłam a teraz właśnie oceniam.
    Uwielbiam czytać opowiadania o chłopcach a szczególne o Liam'ie,ale wystarczyło,że zobaczyłam szablon i już mi się odechciało czytania.
    Pozdrawiam i weny życzę.Lovvka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem to właśnie świetnie wygląda :D Ale to zależy od gustu.

      Usuń
    2. no. szablon nie pasuje -,-

      Usuń
    3. Heh,no mówię. Gdyby jeszcze nie te zdjęcie Sophii,albo by była inaczej ubrana lub lepiej wycięte i wgl poprawki to jeszcze,jeszcze,ale teraz to masakra.
      Lovvka

      Usuń
  7. Ehh... rozumiem Cię. Drugi semestr = kartkówki, nauka, sprawdziany. Czasami mam już dość tej szkoły, ale co zrobić.
    Nie martw się będziemy czekać na następny rozdział <3
    Buziakii, trzymaj się cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie martw sie poczekamy na rozdzial. Najwazniejsze jest to zebys zajela sie tym co teraz musisz zrobic czyli szkola. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma sprawy ♥ czasami my ma tak dużo nauki że nie zdążymy wejść (chociaż I tak wchodzę w nocy) Więc się nie przejmuj. Mam nadzieje że nie będziesz miała duuuużo sprawdzianów. I oczywiście życzę weny. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. W pelni rozumiem. jestem przekonana ze gdybys miala czas to bys napisala. no to co piszesz moge czekac nawet miesiac. :**

    OdpowiedzUsuń
  11. NIe martw się :D Będzie dobrze i będziemy czekać ^^
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za Ciebie ^^
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem Cię.
    Sama mam tyle nauki że czasami 24h mi nie wystarcza.
    Mam nadzieję że dodasz jak najszybciej ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie na pewno nie ubędzie te rozdziały są świetne, Liaś jest piękny, ccudowny, wspaniały i wgl ohh i ahh :D,
    na twój rozdział warto czekać. Doskonale Cię rozumiem też mam tyle tej nauki sprawdzianów i wgl jestem w trzeciej gim iwec nauczyciele sie srają z tym wszystkim i wgl dowalają nam tylko ciągle milion prac domowych, sprawdzianow i kartkowek. Także spoko. Ja będę czkeać na pewno! ;)
    Katyy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No szkoda... Ale i tak będę czekała. <3
    Zapraszam do mnie. ;>
    http://fire-love-hate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamietaj, ze my Cie wspieramy
    I uwielbiamy twoje rozdzialy.xd
    Pani Styles <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem że sie nie wyrabasz ale no prosze cb. Nie uważasz że już troche za długo czekamy? Jak sie nie wyrabiasz to nie wiem oddaj komuś tego bloga albo zrób jakiś konkurs że osoba która wygra razem z tb będzie prowadziła tego bloga tzn. na zmiane będziecie pisać rozdziały...nie to że coś do cb mam po piszesz świetnie ale no sory jak na mój gust to CO NAJMNIEJ jeden rozdział powinnaś wstawiać na tydzień bo przyznajmy najdłuższe to one nie są. Dziękuje. Amen. A hejty zatrzymajcie dla siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy nowy? Tęskinie :(

    OdpowiedzUsuń