wtorek, 4 lutego 2014

Rozdział 12

Łzy zaczęły spływać po moich policzkach, a całe ciało przeszywał okropny chłód.
-Przepraszam...-wyszeptałam w poduszkę, lecz to słowo brzmiało o wiele głośniej niż mi się wydawało.
-Skarbie za co?- odwróciłam się twarzą do Liama i delikatnie gładziłam jego policzek.
-Za wszystko...Nie chcę już być tą samą dziewczyną co rok wcześniej. Mam wrażenie, że to właśnie dzięki Tobie moje życie nabierze koloru i sensu. Nigdy bym nie pomyślała, że się mną zainteresujesz, skoro na uczelni jest tyle dziewczyn szalejących za Tobą.
-Bo ty jesteś wyjątkowa. Moja. Najważniejsze, że zrozumiałaś swoje zachowanie. Przytul się i chodź spać.
 Jak nigdy wcześniej poczułam się bezpiecznie w ramionach Liama. Obudziły mnie delikatne promienie słońca wpadające przez szparkę w zasłonach. Chciałam przytulić się do mojego mężczyzny, lecz zastałam tylko puste miejsce. Po cichu przemierzałam korytarz prowadzący do kuchni, z której wydobywały się cudowne zapachy.
-Mmm co za cudowny poranek. Co tak ślicznie pachnie?- zapytałam jeszcze troszkę zaspanym głosem.
-Hej kochanie.- Liaś podszedł do mnie i namiętnie pocałował.- Gofry z owocami. Pomyślałem, że przyda się troszkę słodkości z samego rana.
Gdy ja pałaszowałam kolejnego gofra, Liam spokojnie czytał gazetę i pił aromatyczną kawę.
-Mamy jakieś plany na weekend?-zapytałam.
-Pomyślałem, że w piątek możemy udać się na jakieś całkowite odludzie. Tylko Ty i Ja.
-Czy ty mi coś sugerujesz?- podejrzliwie się na niego spojrzałam.
-Oczywiście, że nie.Ale sądzę, że powinnaś się zacząć szykować, bo za godzinę masz ze mną zajęcia, a wiesz, że nie lubię jak ktoś się spóźnia.- uśmiechną się i wystawił mi język. Pocałowałam go w policzek i poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic, rzęsy delikatnie przejechałam tuszem i założyłam pierwsze lepsze ciuchy z torby. Liam czekał już na mnie w samochodzie.
-Uroczo wyglądasz kochanie.-poczułam jak robię się czerwona na policzkach. Całą drogę trzymał rękę na moim udzie. Gdy podjechaliśmy pod uczelnię zrobiła się niezręczna sytuacja.
-Idziemy razem czy najpierw Ty a potem ja?
-Liam chyba wczoraj Ci powiedziałam, że się Ciebie nie wstydzę.-chwyciłam go za dłoń.- Idziemy razem.
Wzrok wszystkich studentów był straszny, no ale cóż czego się nie robi dla miłości.Jestem w stanie się do tego przyzwyczaić. Nasze szczęście jest najważniejsze. Nikt nie powinien wtrącać swojego wielkiego nosa w nasze prywatne sprawy.
- Za dwadzieścia minut w sali.- Liam ciepło się do mnie uśmiechną a ja tylko kiwnęłam głową. Kurcze jaka  jestem z nim szczęśliwa. Odwróciłam się na pięcie i skierowałam do łazienki, wiedziałam, że Stacy tak będzie.
-Nathalie! No no widzie, że romans z Paynem kwitnie.-moja przyjaciółka stała w oknie i paliła papierosa.
-Ale z Ciebie idiotka.- podeszłam do niej.-My chyba naprawdę czujemy do siebie jakąś chemie.-zabrałam jej fajkę i zaciągnęłam się dusząc się przy tym.
-Haha ty naprawdę w to wierzysz? Przecież on chcę tylko zaliczyć. Malutka naiwna Nathalie.
- Nie znasz go więc nie możesz tak mówić!-uniosłam się.
-Taa, ale znam dziewczyny, które "zaliczały" materiał u Payna.
-Czy ty choć raz nie możesz cieszyć się moim szczęściem?
-Nathalie chciałabym, ale wiem że z tego będą same problemy. Zjedzą Cię na uczelni, a inni wykładowcy będą mieli z ciebie zwykłą szmatę.- przytuliła mnie, a ja nie wiedziałam co mam teraz myśleć.
-Chyba powinnam to wszystko przemyśleć. Idę na zajęcia.- a miało być tak pięknie. Bardzo niechętnie udałam się na wykłady . Myślami błądziłam w innym wymiarze tylko nie w temacie zajęć.Chciałam już wyjść stąd i mocno się do niego przytulić. Nie wierzyłam w to wszystko.

***Oczami Liam'a***

Próbowałem ciekawie przedstawić studentom materiał, z którego będą mieli trudne kolokwium. Na ich twarzach rysowało się bark zainteresowania. Część z nich rozwiązywała krzyżówki, inni słuchali muzyki czy po prostu patrzyli gdzieś przed siebie byle nie na mnie. Nawet Nathalie. Przecież ona zawsze była wierną słuchaczką moich wykładów.
-Na następne zajęcia proszę mi napisać referat z dzisiejszych zajęć. Dziękuje bardzo. To tyle na dzisiaj.
Gdy już cała sala zrobiła się pusta i zostałem z nią sam na sam, chciałem dowiedzieć się co się stało przed zajęciami.
-Ej miś, co jest nie tak?- złapałem ją za biodra i przyciągnąłem bliżej mnie.
-Nic takiego..
-Nathalie przecież widzę, że coś Cię gryzie.
-Nasłuchałam się dziś od dziewczyn o tobie troszkę nie przyjemnych spraw.
-Chyba nie jesteś taka naiwna jak one i nie wierzysz w to?
-Nie wiem Liam.
-Przecież one robią to specjalnie bo chcą rozwalić naszą relację.!- zdenerwowałem się, gdyż widziałem, że ona coraz bardziej wątpi w moją niewinność.- Spróbuj o tym nie myśleć. Jedziemy do domu.- złapałem ją za dłoń i dumnie kroczyłem przez korytarze budynku. Całą droga do domu minęła w naszym milczeniu. W końcu gdy przygotowywałem nam obiad Nathalie przełamała się.
-Odpowiesz mi na jedno ważne pytanie?
-Nie mam przed tobą tajemnic , a więc pytaj?
-Czy kiedykolwiek spałeś ze studentką, tylko po to aby zaliczyła semestr?

___________________________
Hej dziewczyny! No to macie to pierwszy rozdział w moim wykonaniu.
Trochę boję się waszej opinii, ponieważ bardzo ciężko było mi to napisać.
Nie chcę was zawieść, bo wiem, że przyzwyczaiłyście się do Horanowej, ale
może dam radę! :*
J.

58 komentarzy:

  1. Pierwsza! :* Kocham Twoje blogi

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezle sie zapowiada... Powodzenia :* na mnie mozesz liczyc ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Macie podobny styl pisania, może troszeczkę inaczej opisujecie sytuację, ale reszta bardzo podobnie :) Daj spokój, nie zawiodłaś mnie ani trochę, rozdział bardzo mi się podoba. <3 Życzę Ci dużo weny i z niecierpliwością czekam na następny :*
    - A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno już Cię kocham <3 Świetny rozdział :D :***

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie, nie bój się XD Wyszło ci wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykłe ! Pisz dalej czekam ^.-

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAJEBISTE !!!
    Po porostu Kocham <3
    Nexxxxxxxxxxxxxxt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka ! nominowałam Cię do Libster Award ;) więcej dowiesz się wchodząc na stronkę mojego bloga : http://softlydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. *.* Czekam na next ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś boska dziewczyno. kocham cię < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bosko :) I WCALE NIE ZAWIODŁAŚ BO MNIE BARDZO ODPOWIADA JAK TO WSZYSTKO OPISUJESZ I WGL AWSGKDJFDBJDSDJ <3 Czekam na następny :*
    ~Izzy

    OdpowiedzUsuń
  12. Supeeeeer!!! Ja prawie nie widzialam roznicy w opowiadaniu: tak podobnie piszecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku, tak bardzo się cieszę , że enigma wróciła do łask :) Podoba mi się twój styl, który praktycznie nie różni się od Horanowej :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. piszesz prawie tak samo jak horanowa!! jest super/ olimpia

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym nie wiedziala ze autorka sie nie zmienila to bym nie zauwazyla mam tylko nadzieje ze pociagniesz te historie dluuuugo

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszesz tak samo świetne rozdziały jak Horanowa. Świetny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest super! Piszz kolejny! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piszesz tak samo dobrze tylko bez żadnych końców z oddawaniem serca!!:* hahaha :) nie moge sie doczekac nn :* xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozdział cudowny <33 pisz szybko ;))
    zapraszam do mnie c; http://ostatniechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie martw się! Od dzisiaj jestem twoją fanką! Pisz tak dalej, a może kto wie? Zaczniesz pisać sama bloga?! / Lady Blues

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie piszesz. Na prawdę bardzo mi się podoba, blog staje się coraz bardziej ciekawy :*
    Zapraszam także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochanie ! To jest świetne <33
    Czekam na nexta ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. KOCHAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG>!!!! ciągnij długo tą historię bo piszesz genialnie.! mam nadzieję że niedługo dodasz next , no i oczywiście czekam też na twojego własnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. ale nie śpiesz się , wejdź najpierw w ta Enigme. :)

      Usuń
  25. szczerze... Piszesz zajebiście *.* widać trochę różnice pomiędzy tobą a Horanową, ale w skali 0/100 to 3/100 :) piszesz świetnie. Czekam nn! <333

    OdpowiedzUsuń
  26. oo boże kocham twoje opowiadanie tak samo jak horanowej !!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz własnie jakieś opowiadanie jak tak daj link pliss<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zarąbisty nie mogłam się doczekać kiedy napiszesz następny. Bardzo mi się podoba twoje pisanie już nie mogę się doczekać następnego rozdziału ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest świetny, rzeczywiście podobnie piszecie :)) weny do następnych rozdziałow ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. rany, obydwie piszecie super! i obydwie przerywacie w najciekawszych momentach! ;p no wiesz??? ;D nie mogę doczekać się next'a! ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. No coś ty rozdział jest świetny obie piszecie świetnie a mój mózg krzyczy co dalej co dalej w każdym bądź razie dużo weny i do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. WoW! Rozdział per-fect! Macie z Horanową BARDZO podobny styl. To ... już brak mi słów!... I LOVE YOU

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie martw się świetnie piszesz :* czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  35. Super!!! Piszecie identycznie :3 kiedy nn??! + Zapraszamy na naszego bloga ~~> http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/?m=1 Jeśli masz czas... Skomentuj :3

    OdpowiedzUsuń
  36. aaaaa. <3 świeetne, ciekawe co jej powie. XD kocham Cię słońce za to że przejełaś enigme po Horanowej i kontynuujesz jej dzieło, które wkrótce będzie i Twoim. <3

    OdpowiedzUsuń
  37. czemu ja nie mam takiego nauczyciela *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. A i super rozdział,. Przyzwyczaiłyśmy się do Horanowej, ale ty też fajnie piszesz i mam nadzieję że się nie poddasz hah :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aww cudowne <33 Czekam na nn i zapraszam do sb :
    ~http://you-only-live-once-harry.blogspot.com/
    ~http://little-things-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne, naprawdę :)
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziewczyno jak ty zajebiscie piszesz.. <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi sie baaaaaaaaardzo <3 Kocham Cie! *~* Nie moge sie nexta doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  43. cuuuuudo <333 pisz następny ploooose :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Wgl nie widzę różnicy między pisaniem twoim a Horanowej...obie jesteście świetne!Czekam na nexta kochana <33 Jak na pierwszy raz jest super <3
    @Agata8317

    OdpowiedzUsuń
  45. Hey ! Tak na wstępie to chcę powiedzieć , że w końcu się doczekałam ! Świetny rozdział ! No ale muszę dodać tu swoje trzy grosze . Moim zdaniem Nathalie za szybko zrobiła się taka "odważna" . Nie wiem jak to napisać , po prostu jak dla mnie za szybko się to wszystko dzieje .. Ale jeżeli ty chcesz tak pisać , ja nie mam nic przeciwko . I tak będę to czytać . Moje ukochane uzależnienie . Życzę weny i do następnego ! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Macie bardzo podobny styl pisania. Zapowiada się super :> Fajnie że Enigma jednak zostaje. Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  47. o jak super *u* juz cie uwielbiam <33 neeext

    OdpowiedzUsuń
  48. Boski, super, najpiękniejszy. Pisz dalej nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń