czwartek, 20 marca 2014

Message from Horanowa.:)

Zacznę od tego, że na ten post komentarze będą w stylu " Nie Twój blog to co się wpierdalasz ". Więc drodzy hejterzy. Wpierdalam się bo autorka tego bloga to moja przyjaciółka i nie bardzo uśmiecha mi się czytanie gówna jakie o niej piszecie.
Serio.. Tak trudno jest zrozumieć to, że ktoś nie ma czasu ? Ona jest w LICEUM na profilu HUMANISTYCZNYM ! Ona czasami nie ma czasu ze mną na pół godziny na szluge wyjść, bo się uczy, a wy ciśniecie ją, bo dodaje rozdziały raz na tydzień ? Cieszcie się, że dodaje. Po części jest to moja wina bo ja Was nauczyłam takiego czegoś. Kiedy ja pisałam tego bloga to rozdziały dodawałam co 2-3 dni, ale to jestem ja. Jestem w innej szkole i mam więcej czasu na to, żeby dodawać. Kolejna sprawa. Ja siedzę w tym prawie 2 lata i jest mi łatwiej pisać, a ona dopiero zaczyna. Spotykam się z wiadomościami o treści " Nie możesz jej pomóc ", " Niech uczy się od Ciebie ". 1) Proponowałam pomoc i tak naprawdę to większość spraw konsultujemy ze sobą. 2) Uczyć to ja się mogę od niej bo mnie już dawno by szlag trafił.

Proszę Was o wyrozumiałość i przede wszystkim więcej szacunku.
Ja jestem z niej dumna bo podjęła się tego, żeby mi pomóc.
Jestem z niej dumna bo nie poddaje się mimo niemiłych wiadomości i komentarzy.
Wsparcie jest bardzo ważne. Dziękuję tym, którzy są i ze mną i z nią.
Kocham. / Horanowa.;)

23 komentarze:

  1. Jeb**ć hejterow, każdy ma własne życie i nie zawsze ma czas na pisanie. Ja w przeciwieństwie do niektórych jak widać potrafię to zrozumieć. Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no spoko ja ja rozumiem tez mam bloga też nie mam czasu, no ale błagam kto hejtuje za to, że ktos dodał rozdział po 7 dniach a miał dodac po 6 ludzie OGAR

    OdpowiedzUsuń
  3. Human? Nauka? Hahaha. Matfiz jasne, biolchem tez, nawet spol praw hahahah ale nie human

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na humanie też jest nauka. To jest liceum i tam jest bardzo dużo rzeczy do ogarnięcia, ale widocznie Ty tego nie rozumiesz. Jak Ci się nie podoba to nie wchodź na tego genialnego bloga. Chyba Ty jesteś z gimnazjum tak jak ja, ale wiem ile nauki jest w liceum, ale ile w wyższych szkołach i naprawdę jest ciężko. :)

      Usuń
    2. A ile w niższych szkołach powinno być sory :)

      Usuń
    3. Jestem na matfizie z fizyka i widze kochana. Chodze do najlepszej szkoly

      Usuń
    4. Oho ktoś jest zbyt pewny siebie ._.
      Ja też mogę napisać w komentarzu jako ANONIMEK gdzie nikt mnie nie zna że ma statek,lamborgini,markowe ubrania,jestem piękna,mam pieniądze i CHODZĘ DO NAJLEPSZEJ SZKOŁY
      Więc nie bądź taki skromny anonimku i WYPIERDALAJ...W PODSKOKACH ;_________;
      -Jess

      Usuń
    5. Hejty z animka hehe...Ogar dupe i sam napisz bloga oraz dodawaj raz na tydzień co?!Haha już to widzę kolego

      Usuń
    6. Nazywasz sie .DirectionerFOREVER. Tak zdecydowanie wszyscy wiedza kto to. Znam swoja wartosc i wartosc mojej ELITARNEJ szkoly

      Usuń
  4. Przepraszam alw prosila zebysmy wyrazili szczera opinie. zdecydujcie sie - szczerosc czy bycie milym. ona chciala siw dowiedziec co my sadzimy a nie zebysmy napisali "o jejku, jak swietnie. podziwiam cie. nie przeszkadza mi ze dodajesz tak dlugo ze na niejednym blogu bylyby juz 3. Przeciez to nie szkodzi, na cos takiego moge czekac nawet miesiac. kocham cie i uwielbiam tego bloga<3" czyli zanim cos napiszemy ma byc pytanie "mam byc szczera czy mila?" jezeli mamy byc szczerzy to chodzi raczej o to co lubimy i co nam przeszkadza. jezeli by nie chciala "hejtow" to by napisala "napiszcie cos milego, prosze". Rozumiem; nauka i te sprawy ale chodzi o to ze mielismy powiedziec szczerze, ale nie - szczerosc to juz hejty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzisz różnicy pomiędzy hejtami, a szczerością. Każdy ma prawo napisać co mu się nie podoba W ROZDZIALE - to jest, a jak ktoś się "rzuca z pyskiem", że rozdziały są za rzadko dodawane, że nie umie pisać etc.- to jest hejt. Ważne jest to, że wgl pisze te rozdziały i się stara, każdy ma swoje życie, ona również i nie polega ono tylko na pisaniu rozdziałów. Jeśli Twoje tak wygląda, że tylko siedzisz przed komputerem, to gratuluję ciekawego life'a... Pozdrawiam.

      Usuń
    2. W rozdziale- to jest szczerość* powinno być, sorry..

      Usuń
    3. Gowno wiesz o moim zyciu spieprzony anonimie.

      Usuń
    4. Spieprzona to możesz być ty i twoja cipa za przeproszeniem- to po pierwsze, a po drugie to ja nie komentuje twojego życia tylko podałam taki przykład, nie moja wina, że źle to odebrałaś. Więc może najpierw zanim następnym razem zaczniesz kogoś wyzywac, pomyśl, bo moja wcześniejsza wypowiedź nie miała na celu cię obrażać ani nic w tym stylu, tylko całkiem coś innego. Pozdro.

      Usuń
    5. Prosiła o szczerą opinię ale nie powiedziała "hejtujcie mnie"

      Usuń
    6. Ja jej nie hejtowalam tylko powiedzialam ze jest rzadko ale zawsze znajdzie sie anonim z bolem dupy.

      Usuń
  5. Rozumiem Cię. Moim zdaniem, ktoś jest żałoosny jak piszr takie komentarze. Olać je. Niech dodaje, wtedy kiedy ma czas i nie będzie miała zaległości w nauce. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży. ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że ma taką przyjaciółkę. Ja mogę czekać na next miesiącami <3 Do końca zostanę a tego co hejtuje to bym chętnie mu w dupe nakopała xD :P
    Zapraszam :D http://zycie-potrafi-zmieniac.blogspot.com/
    P.S.Dawna AgAtA :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla hejterów.
    1.Ma też swoje życie!Nie jesteście królami świata żeby musiała pisać całe dnie engime.
    2.Chodzi do liceum i ma cholernie mnóstwo nauki tak?!A wy w to nie wierzycie i nawet Horanową hejtujcie.
    3.Engimy mogłoby już nie być a Justyna zgodziła się na prowadzenie tego bloga za przyjaciółkę.Powinniście jej teraz dziękować.
    4.Może wy popiszcie sobie takiego bloga co?!Ciekawe czy wstawialibyśie rozdziały chociaż raz w tygodniu!Jak macie to wyślijcie mi linka ciekawe ile macie rozdziałów i kiedy wstawicie nowy bo już się kurwa nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wohoho... Coś za mądra jesteś jak na 10 latkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem w LO na humanie i podziwiam Cię, że masz czas i chęci na prowadzenie bloga. Ja też prowadziłam bloga, ale przestałam, bo nie miałam czasu. Dlatego dziękuję Ci, że masz ochotę pisać to opowiadanie. Jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń