niedziela, 8 grudnia 2013

Prolog

- Stacy ! Stacy wstawaj ! Zaczynamy nasz drugi rok na studiach ! - moja przyjaciółka mruknęła niezadowolona, ale otworzyła oczy. Poszłam do łazienki, żebym nie musiała czekać w kolejce  i już od 7 rano czekałam ubrana w https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQY3IeQqTmkaRfH1H1ajA-2Z4RT9pzNHHaKaoX-y7ESLIbDaEca4Q na rozpoczęcie roku o 9.
- Nathalie oszalałaś ? - Zaspana Stacy mruknęła nalewając sobie wody do szklanki.
- Nie mogę się doczekać nowych zajęć ! - kończyłam swój jogurt z musli.
- W tym roku mamy seksuologię z tym przystojnym jak mu tam..
- Pan Payne.. Podobno wiele potrafi.
- Chciałabym spróbować. - Stacy oblizała prowokująco wargę.
Nathalie Evans :) 
- Jesteś obrzydliwa. - zawsze chciałam być ginekologiem dlatego kiedy dostałam się po liceum na uniwersytet od razu zapisałam się na wszystkie możliwe zajęcia. O 8.20 wyszłyśmy z domu. Stacy jak zwykle musiała mnie odwieźć bo nie dostałam od rodziców jeszcze własnego samochodu. Nie miałam zbyt wielu przyjaciół na pierwszym roku i wątpię, żeby to się zmieniło. I tak nie mam czasu na jakieś denne imprezy. Po tym jak dziekan powiedział to co roku prawie pobiegłam sprawdzić swój plan.
- No no ... ale masz szczęście Nathalie. 3 przedmioty z Panem Paynem.
- Podobno jest świetnym nauczycielem.
- Podobno jest świetny w łóżku.
- Jesteście wszystkie nienormalne ! - wkurzona ruszyłam w stronę sekretariatu po spis książek.
- Dzień dobry.. - powiedziałam cicho.
- Dzień dobry Nathalie. Liam to jedna z Twoich nowych uczennic ! Jedna z najlepszych na wydziale ! - dziekan zachwalał mnie przy tym facecie. Kto to jest ?
- Miło mi Cie poznać Nathalie. Liam Payne. - wyciągnął w moją stronę dłoń.
- Nathalie.. Mi również miło Pana poznać
- Do zobaczenia na zajęciach.. chyba jutro. - uśmiechnął się i wyszedł. Nie możliwe, żeby ktoś tak przystojny był nauczycielem.

16 komentarzy:

  1. jejejeju! :D
    Wspaniałe jak zwykle :)
    Świetnie się zaczyna ! c:
    Czekam na pierwszy rozdział chodz trochę smutno że dopiero po zakończeniu się Black będzie ..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste <33 Ryłam się czytając niektóre momenty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa!!! Ona chce być ginekologiem i teraz najlepsze on jest seksuologiem!!! A komentarze o życiu seksualnym innych ludzi a zwłaszcza nauczycieli pasują do mnie i do mojej koleżanki, zawsze obrabiamy komuś dupe ;D
    Nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa *.* nie mogę się doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powuem to ze eyciekl link na serio daje takie poczucie gwiazdorstwa. A ja nic do Sophie nie mam i czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  7. :* nawet nie wiesz jak się cieszę, że zaczynasz pisanie bloga o Liamie. Prolog świetny. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału, oczywiście będzie mi smutno ponieważ zakończysz Blacka.
    Zapraszam też do mnie: http://lyzkamarchewlustrokotjedzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaaaaaa!!! Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału -* Zapowiada się cholernie ciekawie ^_^

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do L.A.
    Więcej na

    http://horrific-zaynmalik-fanfiction.blogspot.com/


    ♥♡

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne... nie mogę się doczekac pierwszego rozdziałuu <33 kocham :** zapraszam do mnie //luizamalik99.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się zapowiada! Fajnie by było gdybyś napisała rozdział 1! Czekam, wchodzę i nie widzę next. A szkoda...nie lubię Sophie, ale dla tego bloga jakoś to przeżyję...życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy Zaczniesz Pisać bo Black Już Się Skończył ;) Niemog e si ę doczekać ego :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne fajne, dajesz wierzymy w ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu to jest Socha ? :c

    OdpowiedzUsuń