wtorek, 17 grudnia 2013

Rozdział 1

- Nathalie ? - stałam i gapiłam się z otwartymi ustami na drzwi. - Nathalie ?
- J-ja.. Chciałam tylko spis książek.
- W tym roku wszystkie książki masz refundowane przez stypendium. Nie pamiętasz ? Tak samo jak akademik.
- Wyleciało mi.
- Nathalie budzimy się. Zaczął się nowy rok. - posłałam jej słaby uśmiech i wyszłam. Dobra muszę się otrząsnąć. Opuściłam kampus oddychając pełną piersią. Cieszyłam się ostatnimi dniami lata, ostatkiem ciepła i ładnej pogody. Przechodziłam obok wystaw sklepowych szukając czegoś interesującego, ale nic nie wpadło mi w oko. Zrobiłam małe zakupy i wróciłam do akademika. Rozczesałam włosy i włączyłam laptopa. Postanowiłam poszukać cennych informacji na temat pana Payne'a. W sumie nic specjalnego. Studia, osiągnięcia, kariera zawodowa. Hmm.. Wydaje się być okej. Wyłączyłam laptopa i wzięłam się za przeglądanie książek dostarczonych do mojego pokoju. Seksuologia, higiena intymna, współżycie seksualne, pożycie małżeńskie. Brzmi cholernie dziwnie zwłaszcza dlatego, że nigdy nie miałam z takim czymś do czynienia. Zaśmiałam się z własnej głupoty i zagotowałam wodę na herbatę.
- Nathalie ! - rozwścieczona Stacy wparowała do pokoju i opadła na fotel.
- Co tym razem ?
- Nie mam ANI JEDNYCH ZAJĘĆ Z PAYNEM ! ROZUMIESZ ?!
- Nie drzyj się. Ja za to mam aż 3 przedmioty z tym profesorem.
- CO ?! Nathalie ty cholerna szczęściaro.
- Wydaje się  być porządnym facetem.
- Dziewczyno czy ty go widziałaś ?!
- Tak. Jest przystojny.
- Przystojny ?! Wygląda jak młody Bóg ! Nathalie wyjmij nos z książek i rozejrzyj się w końcu ! Jesteśmy na studiach. Musimy się bawić !
- Nie po to tu jestem. Jestem tu, żeby zdobyć zawód. Obiecałam to rodzicom i sobie, że to zrobię.
- Ale jakbyś poszła na jedną imprezę to korona by Ci z głowy nie spadła !
- Daj mi spokój. - włożyłam słuchawki i włączyłam swoją ulubioną piosenkę Ed'a Sheeran'a. http://www.youtube.com/watch?v=UAWcs5H-qgQ Mam dość ciągłych imprez Stacy. Nigdy jej nie ma, ale jakoś mi to nie przeszkadza. Mam czas na naukę i mogę skupić się na swoich zadaniach.
Nawet nie wiem kiedy usnęłam, ale następnego dnia obudziłam się mocno spóźniona. Utknęłam w kolejce pod prysznic, a do tego zaginęły mi moje ulubione leginsy. Gorzej być nie może i to pierwszego dnia ! W końcu z 4 minutowym opóźnieniem wyszłam z akademika ubrana w http://img.szafa.pl/ubrania/1/016809599/1387202964/militarna-spodnica.jpg podążałam zgodnie z planem lekcji do wyznaczonej sali. Zajęłam swoje miejsce 6 minut przed czasem. Zdążyłam.
- Wszyscy już są ? - pan Payne oparł się o katedrę i skrzyżował ręce na piersi. Jego wzrok spoczął na mnie, a na jego ustach zamajaczył niewyraźny uśmiech. Opuściłam głowę ukrywając rumieńce.
- Więc skoro nie słyszę nieobecnych to możemy zacząć. Nazywam się Liam Payne. Niektórych z Was miałem okazję poznać wczoraj. Poznajcie się dobrze bo na tych zajęciach będziemy mówić o trochę niekomfortowych i nie zawsze wygodnych rzeczach. Będziemy dzielić się własnymi przeżyciami. - czułam ciepło oblewające moje policzki.
- Nathalie ?
- Tak panie Payne ?
- Prosze mówić Panie profesorze Payne.
- Tak Panie Profesorze Payne ?
- Idź do klasy obok, powiedz, że ja proszę o moje zapiski.
- Dobrze Panie Profesorze Payne. - wyszłam z sali ukrywając moje zawstydzenie. Oparłam się o ścianę i ukryłam twarz w dłoniach. Spokojnie Nathalie.. Wystarczy się nie wychylać. Zabrałam z tamtej sali jego notatki i szybko weszłam do swojej.
- Podaj mi je Nathalie. - posłusznie podeszłam do niego, a jego onieśmielająca aura w sekundzie oplotła moje ciało, a z mojej drżącej ręki wypadły wszystkie notatki.
- Ja przepraszam. - rzuciłam się na kolana i zaczęłam je zbierać. Cholera ile tego jest ?! Nawet nie wiem, kiedy zostaliśmy sami.. Nie panikuj Nathalie.. Jego brązowe oczy wwierciły się w moje.

48 komentarzy:

  1. Omg... Juz kocham to opowiadanie .... Czekam na następny rodzial

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny.. wszystkie towje blogi są obłędne, tego czytam dopiero pierwszy rozdział,a juz go kocham :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie http://impossibledirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa. <3 szykuje się kolejne cuudowne opowiadanie. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest słodki !!! / Karola

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh shit...omom...bez komentarza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak długo na to czekałam, zaraz przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam, błagam dodaj następny jak najszybciej :)

      Usuń
  8. Zaje... inaczej nie umiem tego opisać, uwielbiam Liama i cieszę się, że piszesz o nim. Po pierwszym rozdziale mogę stwierdzić, że blog będzie jednym z najlepszym jakie czytam, pomijając oczywiści Blacka który jest na 1 miejscu. Jestem strasznie ciekawa co będzie dalej. Szybki next, prosimy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapraszam do mnie:
      http://lyzkamarchewlustrokotjedzenie.blogspot.com/

      Usuń
  9. Dziekuje ze dostałaś anonimach tak jak ie prosiłam :) cudowny rozdział *.* pisz szybko nn !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeejku słodki *.* Dawaj nexta <3 Kocham Liam'a ii ciesze sie z tego bloga :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz kocham to opowiadanie <3 Czekam na następny rodzial

    OdpowiedzUsuń
  12. PISZ DALEJ CZEKAM NA KOLEJNY ROŹDZIAŁ !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. O boże *o*
    Wspaniałe... PANIE PROFESORZE PAYNE :D
    Czekam na następny rozdział i proszę szybko ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebisty *.* dalej szybkoo <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Omomomommom *-* Kurwa, cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowy <3 zapraszam na moją stronę na Facebooku (one direction pięciu idiotów których pokochałam) dopiero się rozkręcam (lajkujcie prosze)

    OdpowiedzUsuń
  17. O booże *. *
    Jaram się ;*
    Z niecierpliwością czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. emmm...
    nie wiem co napisać... jesteś niesamowita!!! już kocham to opowiadanie ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, super, super. Czekam na nexta *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie zaiskrzy miedzy nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Opowiadanie super. <3

    mam tylko uwagi co do wyglądu bloga. Czarne tło i tak rażąca czcionka sprawiają że już po kilku zdaniech oczy zaczynają piec a litery sie zlewać. Byłoby świetnie jakbyś to zmieniła . :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mega.! uwielbiam twoje opowiadania i to, jak piszesz. Jesteś nieziemska.! *__*

    OdpowiedzUsuń
  23. No cóż, Black się skończył, tak więc Enigma-moje nowe uzależnienie :) Szczerze mówiąc, zaczęłaś o wiele nudniej niż Black, ale już czuć to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże szkoda że Black się skończył ale ten blog jest super,nwm jak to się stało ale dopiero dzisiaj się o nim dowiedziałam.Żałuję tego bardzo.BOŻĘ DLACZEGO NIE SZYBCIEJ!?
    postanowiłam że będę pisała z anonima ale będę się podpisywać
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  25. boże, Payn jak za wsze poważny hihhihih :))) uwielbiam twoje blogi//Olimpia♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Co ile są rozdziały ? a i tak poza tym faajne *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. ASkjasgdfjkasgbdkmnasbdkabs! ! DAwaj mi następny! Teraz :D Jeszcze kurde lekcje o seksie :O Moje libido szaaaleeeje xx

    OdpowiedzUsuń
  28. S-U-P-E-R-!
    http://susan-harry-opowiadania.blogspot.com/
    http://harrystyles-fanfiction-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Omom *__* boski rozdział !!!
    Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze Cudny. Czekam na dalszy ciąg. Dodaj szybko, bo chcę wiedziećco się wydarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. http://makeyouloveme25.blogspot.com/2013_12_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne *-*
    Zapraszam do siebie ------> http://life-without-you-x.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. PISZ DALEJ !!!!!!!!!!!!!!!! KIEDY BEDZIE NASTEPNY ROZDZIAŁ ?

    OdpowiedzUsuń
  34. no kieyd bd klejny ? ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kooooooooochammm ! Rozdział cudny ! Cieszę się, że anonimy mogą dodawać komentarze, bo ten blog i ogólnie Black, Silence i Fighter są geeenialne !
    - #Horanators

    OdpowiedzUsuń
  36. Już kocham to opowiadanie <3 Jest cudowne ;)
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń