sobota, 12 lipca 2014

Message from Horanowa.;)

Hej ;)
Wiecie co ?
Ostatni mój post tutaj był opierdolem dla hejterów.
A dzisiaj chciałam po prostu powiedzieć Wam SIEMA! ;)
No i chciałam Wam powiedzieć, że jestem cholernie dumna z Justyny, że dała radę to wszystko ogarnąć i napisać tyle świetnych rozdziałów ! Na serio.
Pamiętam jak ja zaczynałam pisać, a ona była pierwszą osobą, która kiedykolwiek przeczytała moje opowiadania. To ona często pomagała mi wyjść z chwil " zawieszenia" artystycznego i za to jej dziękuję. Jestem dumna z Enigmy jako JEJ opowiadania, a nie mojego.
Świetnie to zrobiłaś. Gratuluję i czekam na więcej ;)
/Horanowa.;)

+ Zapraszam na mojego nowego bloga ( hahah mam nadzieję, że się Justyna nie obrazi ) :))

Zapraszam Was kochani na opowiadanie INSOMNIA ;))

5 komentarzy:

  1. M chcesz sie poddac przez jakas jedna z milona czytajacych twojego bloga suke ? Ona nie jest warta. Pomysl ile pracy w to wlozylas ! My zawsze w Ciebie wierzylysmy ! Pomysl tez o nas :(te blogi sa cholernie dobre nie marnuj tego prosze cie :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o blacka xd

      Usuń
    2. Zgadzam się :)
      Nie warto. Masz miliony osób czytające twoje wspaniałe opowiadania, więc nie warto przejmować się jedną zazdrosną suką xd
      Pozdrawiam xx

      Usuń
    3. I zgadzam się Justynie świetnie wyszło prowadzenie Enigma :)

      Usuń
  2. Justyna sobie świetnie poradziła, jej rozdziały mają sens i nie można przestać ich czytać od nowa. Nie wiem jak inni, ale Enigma to jeden z najlepszych blogów jakie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń